Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اما آیا همه‌ی این کرکره و جک‌های پارکینگی از توانایی کافی جهت ارتقای امنیت یک مکان برخوردارند؟ مسلماً با وجود چندین مرکز تولیدی کرکره و جک برقی و البته حضور فروشندگان متعددی که به فروش کرکره‎‌های برقی تولید داخلی و خارجی و البته گا‌هاً قاچاق و تقلبی می‌پردازند، همه‌ی محصولات از یک جنس و کیفیت نبوده و درنتیجه در صورت نصب، میزان امنیت متفاوتی را برای یک مکان حاصل خواهند نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس در هنگام خرید کرکره برقی بهتر است نهایت دقت و اهتمام خود را به کار گیرید تا با خرید اجناس باکیفیت از مراکز معتبری چون ایمن صنعت، امنیت قابل قبولی را برای مرکز مدنظر خود حاصل فرمایید.      
اهمیت خرید کرکره و جک‌های برقی
کرکره و جک‌ درب برقی که این روز‌ها در اماکن متفاوتی از فروشگاه‌های تجاری گرفته تا مغازه‌های کوچک و انبار‌ها به وفور مشاهده می‌شوند، در کنار افزایش امنیت، می‌توانند مزایای دیگری را نیز برای یک مکان حاصل نمایند. از جمله برخی از این مزایای ارزشمند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.
سهولت کاربری زیاد
حتماً شما هم به خاطر دارید که سال‌ها پیش زمانی که هنوز کرکره و جک برقی در میان مردم رایج نشده بود، بسیاری از افراد در باز و بسته نمودن درب مغازه یا انبار و حتی پارکینگ خود به علت سفت بودن کرکره و درب دچار مشقت و سختی فروانی می‌شدند. این سختی زمانی که فردی از دردی در ناحیه کمر یا گردن نیز برخوردار بود چندبرابر می‌شد؛ چراکه به علت عدم توانایی در جابه جا نمودن کرکره در مسیر بالا و پایین، مجبور به تقاضای کمک از دیگران بود. خوشبختانه در کرکره‌های جدید به لطف طراحی هوشمندانه‌ای که در تولیدشان در نظر گرفته می‌شود، کلیه‌ی اعمال باز و بسته کردن درب تنها با فشردن یک دکمه‌ی ریموت انجام شده و همه‌ی افراد در هر سن و سالی و با هر شرایط فیزیک بدنی که باشند، به راحتی می‌توانند از پس انجام این کار بربیایند.
افزایش زیبایی ظاهری
یکی از موضوعاتی که در راستای بررسی اهمیت استفاده از درب کرکره اتوماتیک و جک برقی به آن برخورد می‌کنیم، تأثیر این کرکره‌های برقی در افزایش زیبایی ظاهری یک مغازه یا حتی یک خیابان و پاساژ است. در حقیقت کرکره‌های یک دست در منازل یا مغازه‌های مختلف از به هم ریختگی ظاهری خیابان یا شهر جلوگیری کرده و ظاهری زیبا و منظم را به آن منطقه یا مرکز هدیه می‌دهند. از طرف دیگر تنوع رنگی کرکره برقی، امکان ست نمودن درب با نمای ساختمان را ایجاد کرده و از این نظر نیز می‌تواند بر زیبایی ظاهری هر ساختمان بیافزاید.      
افزایش ارزش و اعتبار یک مکان
تأثیر کرکره و جک برقی در افزایش قیمت و اعتبار یک منزل یا مغازه امری انکارناپذیر است؛ چراکه همیشه مراکزی که از حداکثر امکانات ممکن برخوردارند از طرفداران بیشتری نیز بهره‌مند بوده و نسبت به دیگر مراکز اجناس آن‌ها سریع‌تر به فروش ‌می‌رود. بنابراین با نصب یک کرکره یا جک به مغازه یا پارکنیگ منزل خود می‌توان مشتریان بیشتری را به آن مغازه یا منزل جلب کرده و قیمت بالاتری را برای آن متصور شد.
راهنمای خرید کرکره و جک‌های پارکینگی از imensanaat
با ورود به وبسایت ایمن صنعت و بررسی محصولات آن به انواع محصولات کاربردی در کیفیت و اجناس متفاوت روبرو می‌شوید که شاید همگی وظیفه‌ی انجام یک عملکرد مشابه‌ (باز و بسته نمودن درب) را داشته باشند، اما در کیفیت انجام این عملکرد با یکدیگر متفاوتند. از این‌رو لازم است با بررسی نکاتی که در خرید و سفارش کرکره و جک برقی از این مرکز اهمیت پیدا می‌کند، زمینه‌ی خریدی موفقیت‌آمیز را حاصل نماییم.
توجه به میزان تردد در مکان مدنظر
یکی دیگر از موضوعاتی که در خرید کرکره و جک برقی رعدجوش بسیار اهمیت پیدا می‌کند، میزان ترددی است که در طول شبانه روز در مرکز مدنظر انجام می‌شود، می‌باشد. علت تأکید به این نکته این است که اجزای به کار رفته در هر کرکره برای میزان مشخصی از تردد در طول روز طراحی شده و تردد بیشتر که به معنای استفاده بیشتر از آن است، می‌تواند از عمر و دوام کرکره کم کرده و آن را تحت تأثیر خود قرار دهد. از این نظر اگر به دنبال استفاده‎‌ی طولانی مدت از کرکره‌های برقی مدنظر خود هستید، حتماً به تناسب میزان رفت و آمد با نوع موتور و دیگر اجزای تعبیه شده در کرکره توجه فرمایید.
قیمت کرکره‌ها و جک پارکینگی
قیمت کرکره و جک برقی از دیگر مسائلی است که با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی اهمیت پیدا کرده است؛ این درحالی است که نیازسنجی و در نظر گرفتن هدف از خرید و سپس کیفیت کرکره، می‌بایست اولویت اصلی خرید این محصولات باشد. بنابراین هر فردی در انتخاب جک یا کرکره می‌بایست به دنبال باکیفیت‌ترین محصولات متناسب با بودجه‌ی خود باشد تا بتواند خریدی مقرون به صرفه و رضایت بخش را به انجام رساند.      
کیفیت اجزای کرکره و جک پارکینگی
فرقی نمی‌کند که قصد خرید جک درب پارکینگی دارید یا کرکره برقی؛ در هر صورت می‌بایست از کیفیت تک تک اجزای حیاتی این ابزار‌ها اطمینان حاصل کنید تا از میان محصولات مختلف بهترین آن را برگزیده باشید. توجه دقیق به کیفیت اجزای متفاوت کرکره و جک برقی ایمن سازی ورودی ها رابطه‌ی مستقیمی با دوام محصول انتخابی دارد. چراکه با تمرکز بیشتر بر روی اجزای متفاوت یک درب، مسلماً از خرید محصولاتی که شاید از لحاظ کیفیت جوابگوی استفاده‌ی مدوام و طولانی مدت نباشند، خودداری کرده و به سراغ محصولات مناسب‌تری که از مقاومت بیشتری در برابر عوامل محیطی و… برخوردارند، خواهید رفت.
توجه به وزن و عرض درب در خرید جک‌های پارکینگی
در کنار دیگر مواردی که در خرید کرکره و جک برقی به آن پرداخته شد، موارد دیگری چون وزن و عرض لنگه‌های درب نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می‌تواند میزان موفقیت خرید را تا حد زیادی ارتقا دهد.
درصورت تمایل به انتخاب و خرید محصولات متفاوت امنیتی از ایمن صنعت می‌توانید از آدرس اینترنتی https://imensanaat.com استفاده نمایید. این مرکز با برخورداری از سابقه‌ی ۱۰ ساله و موفقیت در بیش از ۳۰۰۰ پروژه با برخورداری از انواع جک‌های پارکینگی، کرکره‌های برقی و دوربین‌های امنیتی و... آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خرید جک پارکینگ کرکره برقی ایمن صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود

پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی‌شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.
این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)