Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سجاد نامور روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای جلوگیری از وقوع حادثه های احتمالی در شب چهار شنبه سوری بوستان های باباامان و بش قارداش به روی مردم بسته است.

وی افزود: ‌ متاسفانه آیین سنتی و  قدیمی چهارشنبه سوری به فراموشی سپرده شده است و موارد خطرناک جایگزین شده است، در این زمینه پلیس برای جلوگیری از خسارت مالی و جانی امنیت را کنترل و رصد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نقش خانواده ها در جلوگیری از حادثه ها مهم و تاثیرگذار است گفت: نیروی انتظامی از ماه های قبل اقدامات فنی و برنامه ریزی شده است و کنترل و رصد فضای مجازی هم انجام می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: تاکنون بیش از ۳۶ هزار عدد ترقه و مواد محترقه در استان کشف شده است و رصد بازار فروش انجام می شود.

سرهنگ نامور گفت: پلیس با هرگونه اقدام خطرآفرین و هنجار شکنی برخورد می کند و تمام توان و ظرفیت در نیروی انتظامی برای تامین امنیت استان است و تلاش داریم رضایت و آسایش مردم حاصل شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی افزود:  متخلفان چهارشنبه سوری که دستگیر شده تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت بوده و خودروهای توقیف شده هم در این مدت در پارکینگ می مانند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند. 

برچسب‌ها بجنورد چهارشنبه سوری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد چهارشنبه سوری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بجنورد چهارشنبه سوری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی چهارشنبه سوری نیروی انتظامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند