Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:51:24 GMT

خودروهای داخلی تست تصادف می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۹۲۰۳

خودروهای داخلی تست تصادف می‌شوند

در این نامه ذکر شده است که تمام خودرو‌های داخلی با تیراژ بیش از ۵ هزار واحد تا پایان تیر سال ۱۴۰۱ تست‌های دوره‌ای را بگذراند که در این بین تست برخورد از روبه رو و برخورد جانبی هم ذکر شده است.

متن این نامه به شرح زیر است:

پیرو نامه شماره ۳۰۸۹۹۴ مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ موضوع ابلاغ تجدید نظر دوم دستورالعمل تایید نوع خودرو به شماره ۱۳۱،۲۳۵، د بدینوسیله به اطلاع می‌رساند حس بند ۶-۳-۳-۴ دستورالعمل مزبورد فهرست استاندارد‌ها و آزمون‌های ادواری مربوط به دوره کنترل تطابق تولید ۱۴۰۰_۱۴۰۱ به پیوست ارسال می‌شود مقتضی است ترتیبی اتخاذ شود تا انجام آزمون‌های لازم حداکثر تا پایان دوره (۱۴۰۰/۴/۳۱) خاتمه یافته و نتیجه به این سازمان اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تغییرات لازم در فرم‌های کنترلی تطابق تولید سازنده (COP control plan) متناسب با نوع تغییرات اعمال و نسخه اصلاح شده به این دفتر ارسال شود.

بیشتر بخوانید:

افزایش کیفیت خودرو‌های داخلی در دستورکار خودروسازان قرار گرفت

در تاریخ ۲۳ دی امسال معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:  ۲۸ خودرو در تصادف بهبهان آسیب جدی دیده بودند که  ۲۷ تا از آن‌ها ایرانخودرو و سایپا و فقط یکی از آن‌ها هیوندا بود و  ایربگ در هیچ کدام از خودرو‌های ایرانی باز نشد.

۲۰ دی در محور بهبهان_ رامهرمز ۵۰ خودرو به دلیل رعایت نکردن سرعت مطمئنه در جاده‌ی مه آلود با هم برخورد کردند این حادثه چهار فوتی  و ۲۷ زخمی داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت خودرو بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره 2 رخ داد، 3 نفر مصدوم شدند.   سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.   علت حادثه در دست بررسی است.    

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل + فیلم
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی تصادف کرد؛ وضعیت او وخیم است
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟