Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@03:05:26 GMT

برخورد بامتخلفان و اخلال گران بازار نوروز

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۹۴۹۰

برخورد بامتخلفان و اخلال گران بازار نوروز

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم؛ حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: ذخیره کالاهای اساسی به میزان کافی در انبارها موجود است و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

وی با تاکید بر نظارت بر بازار شب عید افزود: تیم های گشت و نظارت متشکل از دستگاه های اجرایی و نظارتی نسبت به فعال سازی گشت های کشیک اقدام و تمهیدات نظارتی را تشدید نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به تامین کالاهای اساسی در سطح استان عنوان کرد: اصلاح و نظارت بیشتر بر شبکه توزیع دسترسی عموم مردم به کالاهای اساسی را تسهیل و قیمت ها در سطح بازار را متعادل می کند.

عسگری سپس گفت: برخورد قانونی بامتخلفان و اخلال گران بازار به شدت در دستور کار دستگاه های نظارتی استان قرار دارد و با هرگونه احتکار کالا و افزایش نامتعارف قیمت ها بر اساس قانون رسیدگی و برخورد صورت می شود.

گفتنی است در ادامه جلسه با اعلام تامین 3 هزار تن پرتقال و 1800 تن سیب قیمت میوه شب عید بر اساس نظرات کارشناسی اعضای ستاد تنظیم بازار استان مشخص و قیمت هر کیلو پرتقال 9 هزار تومان، سیب قرمز 11 هزار تومان و سیب زرد 12 هزار تومان تعیین شد.

منبع: تسنیم اخبار مرتبط ۲۲:۵۹:۲۵ ذخیره ۵ هزار تن میوه برای عرضه در شب عید ۱۳:۳۵:۱۴ در تصادفات نوروزی امسال ۹۹۹ تن جان باختند ۱۴:۵۵:۳۹ واردات ۱۰۰ هزار تن سیب زمینی به کشور ۱۹:۰۷:۴۰ میوه‌های تنظیم بازاری دولت گران و بی کیفیت هستند ۱۲:۲۳:۴۲ هزینه های سرسام آور خانه تکانی ۱۶:۰۸:۵۵ عرضه گسترده مر‌غ‌ ۲۰ هزار تومانی برای تنظیم بازار نوروز و ماه رمضان + جدول قیمت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو تنظیم بازار دستگاه های اجرایی کارشناسی میوه شب عید نوروز حشمت اله عسگری تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای بختیاری زاده مدیر عامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران گفت: ۱۰ بازار میوه و تره بار جدید در تهران افتتاح می‌شود و قصد داریم تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره بار دیگر در تهران احداث کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • گره اندر گره