Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات کاپ آسیای تایلند صبح امروز(چهارشنبه ۲۵ اسفندماه) نیز پیگیری شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات کاپ آسیای تایلند صبح امروز نیز پیگیری شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نمایندگان ایران به شرح زیر است:

مهتا عبداللهی در مسابقات مرحله مقدماتی ریکرو بانوان با امتیاز 629 در رده ششم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست رقابت‌های حذفی، فردا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از مالزی می‌رود.

حسام الدین کوثر در مسابقات مرحله مقدماتی کامپوند مردان با امتیاز 697 در رده سوم قرار گرفت. وی در دور یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از سنگاپور رفت و با نتیجه 144 بر 143 به پیروزی رسید. وی در دور یک هشتم نهایی به مصاف نماینده هنگ‌کنگ می‌رود.

محمد صالح پالیزبان در مسابقات مرحله مقدماتی کامپوند مردان با امتیاز 697 در رده چهارم قرار گرفت. وی در دور یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه 146 بر 141 به برتری رسید. وی در دور یک هشتم نهایی به مصاف نماینده مالزی می‌رود.

حمزه نکویی در مسابقات مرحله مقدماتی کامپوند مردان با امتیاز 687 در رده دوازدهم قرار گرفت. وی در دور یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از هند رفت و پس از تساوی 143-143 در تیر طلایی مغلوب این حریف شد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

امیر کاظم‌پور، در مسابقات مرحله مقدماتی کامپوند مردان با امتیاز 682 در رده بیست و دوم قرار گرفت. وی در دور یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه 145 بر 142 به پیروزی رسید. وی در دور یک هشتم نهایی به مصاف نماینده تایلند می‌رود.

تیم کامپوند مردان با ترکیب حسام الدین کوثر، محمد صالح پالیزبان و حمزه نکویی با امتیاز 2081 در رده دوم قرار گرفت. تیم ایران فردا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی می‌رود.

تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، ویدا حلیمیان و کوثر خشنودی‌کیا با امتیاز 2043 در رده دوم قرار گرفت. تیم ایران فردا در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تایلند می‌رود.

تیم ریکرو مردان با ترکیب رضا شبانی، ارشک فاضل و محمدحسین گلشنی با امتیاز 1907 در رده پنجم قرار گرفت. تیم ایران فردا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی می‌رود.

تیم ریکرو میکس ایران با ترکیب مهتا عبداللهی و رضا شبانی با امتیاز 1272 در رده چهارم ایستاد. تیم ایران روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی می‌رود.

تیم کامپوند میکس ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و حسام‌الدین کوثر با امتیاز 1386 در رده دوم قرار گرفت. تیم ایران روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف سنگاپور می‌رود.

حضور دو داور ایرانی در مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیایی تایلند

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یک هشتم نهایی به مصاف دوم قرار گرفت فردا در مرحله مالزی می رود رود تیم تیم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد و از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود.  

فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در ۹ دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است.

همچنین تیم ملی فوتسال بانون کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • هنرنمایی‌هایی دانچیچ و اروینگ برای دالاس
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین