Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: مردمی بودن و نبودن هیچ‌حائلی بین ایشان و مردم از خصلت‌های نیکوی آیت الله علوی گرگانی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت‌الله سید کاظم نور مفیدی صبح امروز در مراسم تشییع مرحوم آیت الله سید محمد علی علوی گرگان با اشاره به دوستی 70 ساله خود با این مرجع بزرگ، اظهار داشت‌: یکی از خصلت‌های نیکو که  همه انبیا مفتخر به آن هستند، خصلت مردمی بودن است و مرحوم علوی با مردم بود و از مردم جدا نبود‌  و هیچ حائلی بین خود و مردم قرار نداده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسلیت فرمانده کل ارتش به مناسبت درگذشت آیت‌الله علوی گرگانیمراسم ترحیم آیت‌الله علوی گرگانی از سوی امام خامنه‌ای برگزار می‌شودپیام تسلیت آیت‌الله‌ شبیری زنجانی/ آیت‌الله علوی ‌عمرش را در مسیر خدمت به مکتب اهل‌بیت (ع)گذراند

وی افزود: بیش از 70 سال دوست و رفیق بودیم یکی از عللی که باعث شد  من در حوزه علمیه  مشغول تحصیل شوم ارتباط دوستی با این عزیز بود.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله علوی‌گرگانی  سال‌هایی در حوزه علمیه مشغول تدریس علوم دینی بودند، تاکید کرد: ایشان هیچ وقت وظیفه علما دین که تبلیغ دین و موعظه مردم بود را کنار نگذاشتند و در ماه مبارک رمضان، ایام محرم مشغول موعظه مردم بودن و هم در تربیت طلاب وتربیت مردم کوشا بودند.

وی تصریح کرد‌: این مصیبت بزرگ را به حوزه های علمیه و ولی‌عصر‌، مقام معظم رهبری ومردم استان گلستان ،خانواده وفرزندان مرحوم آیت الله محمد علی علوی گرگان  تسلیت می گویم واز همه تشکر میکنم که برای تشییع این بزرگوار آمدید.

انتخای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان اعلام کرد: این اداره کل در راستای حفظ اصل مشتری مداری و بمنظور ارائه خدمات به مردم شریف استان نسبت به برقراری مجدد پرواز گرگان آکتائو گرگان اقدام کرد.

پرواز گرگان اکتائو جمعه‌ها (به صورت یک هفته در میان) توسط شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام‌می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان