Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:28:11 GMT

رئیس جدید هیات شطرنج کرمانشاه انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۹۱۹۹

رئیس جدید هیات شطرنج کرمانشاه انتخاب شد

ایسنا/کرمانشاه داریوش کرمی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات شطرنج استان کرمانشاه انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی ریاست هیات شطرنج استان کرمانشاه، امروز(۲۵ اسفند) با حضور رئیس فدراسیون و مسئولین ورزش کرمانشاه برگزار شد و داریوش کرمی با کسب اکثریت آراء برای مدت چهارسال سکان هدایت این هیات را بدست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع برزو ادراک و داریوش کرمی دو کاندیدای احراز پست ریاست هیات شطرنج استان بودند که پس از عدم حضور برزو ادراک _ به منزله انصراف_ رای گیری با حضور تنها کاندیدا برگزار شد و داریوش کرمی توانست با کسب ۲۵ رای موافق از مجموع ۲۶ رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شود.

رئیس جدید هیات شطرنج کرمانشاه پیش از شروع رای گیری، در تشریح مهمترین برنامه های خود برای چهارسال آینده این هیات اظهار کرد: حدود سه ماه قبل سرپرستی هیات را در حالی تحویل گرفتم که پیش از آن سه ماه بی سرپرست بود و باتوجه به اینکه دو بار مورد سرقت قرار گرفته بود در شرایط نامناسبی به سر می برد.

وی ادامه داد: بنابراین در اولین اقدام ساماندهی فضای فیزیکی هیات و تجهیز آن به امکانات لازم را در دستور کار قرار دادیم تا از آن شرایط خارج شود.

داریوش کرمی تصریح کرد: پس از آن، شروع به برگزاری رقابت های مختلف کردیم تا پویایی و نشاط را به شطرنج کرمانشاه بازگردانیم.

وی ادامه داد: پس از آن هم سی و دومین دوره رقابت های فینال قهرمانی کشور در بخش بانوان را به میزبانی کرمانشاه به مدت ۹ روز با کمک اسپانسر برگزار کردیم.

رئیس جدید هیات شطرنج کرمانشاه تاکید کرد: با گرفتن این میزبانی امتیازاتی را از فدراسیون خواستیم از جمله اینکه در دو کمیته فدراسیون از کرمانشاه نماینده ای داشته باشیم.

وی میزبانی رقابت های قهرمانی کشور در دو رده سنی در سال ۱۴۰۱ و افزایش دو برابری سهم کرمانشاه در اختصاص صفحات شطرنج را از دیگر خواسته های هیات کرمانشاه از فدراسیون اعلام کرد.

کرمی از برنامه ریزی برای اجرای طرحی در کانون های پرورش فکری خبر داد تا طی آن به منظور استعدادیابی، مربیان شطرنج به جامعه مخاطب این کانون آموزش دهند.

وی عنوان کرد: کانون پرورش فکری کرمانشاه حدود ۴۰ هزار عضو دارد که اگر فقط ۱۰ درصد از آنها آموزش شطرنج ببینند، ظرفیت بسیار خوبی خواهد بود تا از دل آنها استعدادیابی کنیم.

به گفته این مسئول آموزش کودکان مهدکودکی با کمک بهزیستی و نیز راه اندازی شطرنج پارکی با کمک شهرداری از دیگر اقدامات در دستور کار هیات است.

کرمی تاکید کرد: باتوجه به اینکه شطرنج کرمانشاه کم کار شده بود، با این اقدامات تلاش می کنیم تا دوباره به آن رونق ببخشیم.

پیش از این شورش فرامرزی از پائیز سال 1398 تا تابستان 1400 ریاست این هیات را برعهده داشت. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی شطرنج فدراسيون شطرنج انتخابات رئیس جدید هیات شطرنج شطرنج کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری در این استان از احتمال سقوط سنگ در جاده کرج - چالوس خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰۰۰ فرهنگی حامی طرح اکرام در کرمانشاه وجود دارد
  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد