Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@20:38:04 GMT

آخرین دربی قرن با کیفیت HD و صدای خیابانی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۵۲۳۰

آخرین دربی قرن با کیفیت HD و صدای خیابانی

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 17:30 امروز حساس‌ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر را برگزار می‌کنند؛ جایی که شاهد رویارویی سرخابی‌های پایتخت در آخرین دربی قرن خواهیم بود.

بر اساس تصمیم گروه ورزش شبکه سه، گزارش این دیدار را جواد خیابانی بر‌عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار با کیفیت HD و صدای استریو برای بینندگان تلویزیونی از شبکه سه سیما پخش مستقیم می‌شود.

جواد خیابانی، گزارشگر باتجربه صدا و سیما که سال‌هاست کار گزارشگری را در صدا و سیما انجام می‌دهد، پیش از بازی امروز، 11 دربی را گزارش کرده بود. او سه بار هم به‌عنوان کارآموز در کنار گزارشگر اصلی دربی حضور داشته است.

خیابانی برای اولین بار در اوایل دهه هفتاد گزارش دربی را تجربه کرد و آخرین تقابل استقلال و پرسپولیس که با گزارش او روی آنتن رفت، دربی 94 بود که دو تیم به تساوی دو – دو دست یافتند. این دیدار 17 بهمن‌ماه 1398 برگزار شد و آخرین دربی با حضور تماشاگران پیش از همه گیری کرونا بود.

منبع: ورزش سه اخبار مرتبط ۱۵:۲۹:۵۷ گل محمدی: سورپرایز دربی هواداران هستند ۱۰:۲۱:۳۶ طلسم مشترک فرهاد و یحیی در دربی ۹۸ ۱۶:۵۸:۰۱ بلیت های دربی تمام شد ۱۶:۰۵:۳۲ مجیدی: خدا به من عزت داده که شما اینگونه هستید! ۱۰:۵۱:۰۰ ۱۳ هزار تا بلیت باقی مانده ۱۷:۰۲:۴۴ حضور تماشاگر در دربی پایتخت قطعی شد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو پرسپولیس فرهاد مجیدی فوتبال فوتبال ایران یحیی گل محمدی استقلال تهران فدراسیون فوتبال ایران جواد خیابانی لیگ برتر ایران وریا غفوری هیات مدیره پرسپولیس دربی 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: عوامل نزاع و درگیری با سلاح سرد در میاندوآب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جهانگیر مسعودی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج از نوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان افزود: در این رابطه دو نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند که یکی از آنها نیز از اراذل و اوباش باسابقه است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: دو نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

کد خبر 748566

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم
  • روش های موثر برای از بین بردن آسیب‌های ناشی از بدخوابی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • واکنش مقتدی صدر به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود