Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اسبق تیم ملی دیدار با کره جنوبی را فرصتی برای اثبات نیمکت نشینان دانست

اصغر مدیرروستا حضور میرشاد ماجدی در فدراسیون و حمید استیلی در تیم ملی را برای فوتبال ملی ما مفید می داند.

به گزارش طرفداری، علی اصغر مدیر روستا در گفت و گو با فارس، درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت:

تیم ما برای ادامه روند فعلی خود و قطعی کردن سرگروهی‌اش نیاز به کسب امتیاز در خانه کره جنوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به پتانسیل تیم ملی این اتفاق دور از دسترس نیست اما از طرفی حریف هم دنبال این است در خانه خودش پس از مدت‌ها ایران را شکست بدهد و با کسب سه امتیاز به صدر جدول برود. 

وی ادامه داد:

تیم ما باید مقابل کره خیلی باهوش بازی کند و حواسش به همه چیز باشد. کرونایی شدن جهانبخش، طارمی، قدوس و حمید استیلی نگران کننده است اما امیدواریم سایر بازیکنان و اعضای کادرفنی سلامت باشند. این موضوع نباید روی عملکرد تیم برابر کره تاثیر بگذارد و باید بجنگیم تا حداقل امتیاز لازم را به دست آوریم. 

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص اینکه کره جنوبی با حمایت هوادارانش مقابل ایران به زمین می‌رود، گفت:

هرچند حمایت هواداران برای هر تیمی یک وزنه است اما ایران هم تیمی حرفه‌ای و این مسائل برایش قابل حل است. باید حرفه‌ای فکر کنیم زیرا قبل از کرونا هم تیم‌های رقیب در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر در  ورزشگاه به مصاف ایران می‌آمدند. با توجه به بازیکنان بین‌المللی تیم ملی، چنین موضوعی نباید روی عملکرد تیم ملی تاثیر بگذارد.

مدیرروستا درمورد اینکه تیم ایران به جز سه بازیکن کرونایی اش سعید عزت‌اللهی و صادق محرمی را هم برای این مسابقه در اختیار ندارد و غیبت پنج بازیکن کلیدی در ترکیب چه مشکلاتی برای دراگان اسکوچیچ و تیمش ایجاد خواهد کرد، گفت:

نمی‌توان گفت غیبت پنج بازیکن اصلی بی‌تاثیر است اما نفرات جایگزین باید به بهترین شکل وظایف آنها را انجام بدهند و خودشان را در این میدان سخت ثابت کنند.

وی درمورد اینکه تنها بازی‌ای که تیم ملی ایران از زمان حضور اسکوچیچ نتوانسته در آن برنده شود بازی رفت با کره جنوبی بوده و آیا این موضوع روی عملکرد ملی پوشان کشورمان در دیدار برگشت، تاثیرگذار است، پاسخ داد:

تیم‌های آسیایی به دلیل تغییر نسل تا حدی ضعیف شده‌اند. کره جنوبی هم چنین حالتی دارد اما برعکس تیم ما در حال قوی‌تر شدن است. امثال کره، ژاپن و استرالیا همیشه در آسیا روند خوبی داشته‌اند و اصولی بازی می‌کنند. کره نفراتی حرفه‌ای در لیگ خودش و اروپا دارد. هرچند کارمان برابر این تیم سخت است اما به دلیل اینکه حریف نیاز به برد دارد جلو می‌آید و می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره نیاز تیم ملی به برگزاری دیدارهای دوستانه خوب قبل از اعزام به جام جهانی، گفت:

با توجه به حضور میرشاد ماجدی و حمید استیلی در راس فدراسیون و تیم ملی، این فدراسیون نسبت به قبل فوتبالی شده است و فکر فوتبالی پشت قضیه است. این دوستان دنبال انجام شدن دیدارهای تدارکاتی و اردوهای خوب برای تیم ملی هستند و قطعا این موضوع به فدراسیون، تیم ملی و اعتبار فوتبال کشورمان کمک خواهد کرد. البته قرعه‌کشی هم بخشی از کار است اما استراتژی ماجدی، استیلی و دیگر دوستان این است که تیم ما به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند. این طرز تفکر خیلی مهم است و باید از نفر اول فدراسیون چنین خواسته‌ای داشته باشیم.

اخبار داغ 

دروازه بان تیم منتخب قرن را انتخاب کنید | نظرخواهی مردم پروژه برترین های قرن تازه واردها در آینه طرفداری | سقوط شموشک نوشهر و رتبه تک رقمی پگاه گیلان شرمساری کریم بنزما از شکست سنگین رئال مادرید در ال‌کلاسیکو / عکس توییتر آاس رم: کسی گفت عیدی؟ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کره جنوبی تیم ملی تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، مهدی دوستی گفت: ۱۶ روستا و ۱۴ پاسگاه مرزی با جمعیت متاثر  هفت هزار و ۲۰۰ نفر درگیر پیامد‌های سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستا‌ها بصورت موقت برطرف شده است.

به گفته وی اکیپ‌های عملیاتی از مرکز استان و شهر‌های همجوار در کنار اکیپ‌های مستقر در شهرستان زیرکوه در سه شبانه روز به صورت مستمر تلاش کرده و با توجه به خرابی جاده‌های مواصلاتی و خساراتی که برای شبکه برق شهرستان پیش آمد، آبدار شدن روستا‌ها با مشکلاتی همراه شد که با تلاش شبانه روزی همکاران قطع آب روستا‌ها مرتفع شد.

دوستی با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب بصورت دقیق هستند افزود: حدود ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود ۵۰ میلیارد تومان است باید برخی از خطوط انتقال آسیب دیده به صورت ویژه اصلاح شود تا در تابستان مشکلی برای تامین آب شهروندان نداشته باشیم.

وی افزود: حساس‌ترین خط آسیب دیده، ۸ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آرپی بمرود_ حاجی آباد است که به صورت کامل از بین رفته است و همچنین خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم بصورت جدی آسیب دیده است.

مدیرعامل آبفای استان خراسان جنوبی تاکید کرد: در حال حاضر آب موردنیاز شهروندان تنها از یک خط تامین می شود؛ لذا اصلاح این خطوط قبل از تابستان بسیار حیاتی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • گل علی اصغر حسن زاده به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-3 ایران)
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار