Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی کردستان از افزایش ۱۵ درصدی ورود مسافران نوروزی به استان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ عیسی گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  سنندج  با اشاره به برنامه‌های پلیس راه جهت کاهش تصادفات جاده‌ای در سطح استان اظهار داشت: مابین تیم‌های محسوس، گشت نامحسوس نیز با استفاده از خودروهای سایر ارگان‌های ذیربط در بخش ترافیک در محورهای مواصلاتی کردستان وجود داشته تا ایمنی کاملی برای مسافرانی که وارد استان می‌شوند را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تصادفات منجر به فوت در استان کردستان خبر داد و افزود: در شش روز اخیر آغاز طرح رزمایش نوروزی، 2تصادف منجر به فوت در کردستان اتفاق افتاد‌ است.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی کردستان تصریح کرد: عدم توانایی در  کنترل سرعت و رانندگی در طول شب علل این تصادفات بود که متأسفانه منجر به فوت 2نفر شد.

وی با اشاره به افزایش مسافران ورودی به محورهای استان خاطرنشان کرد: از 25اسفند ماه با آغاز طرح رزمایش نوروزی ورود مسافران به کردستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15درصد افزایش یافت است.

گوهری به رانندگانی که اولین تجربه سفر به کردستان را دارند، تأکید کرد: باتوجه به شرایطی که در استان کوهستانی کردستان و بیشتر راه‌های آن به‌صورت 2طرفه است، مقررات راهنمایی رانندگی را رعایت و از انجام دادن حرکات خطرناک از جمله سبقت غیرمجاز «به‌جد» خودداری کنند.

پلیس به دنبال تامین امنیت کامل مسافران نوروزی در اصفهان استتصادف در جاده یاسوج_سمیرم 7 کشته و مصدوم برجای گذاشت

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: مسافران در حین رانندگی دقت لازم را به عمل آورند و با بستن کمربند ایمنی از وقوع حوادث جانی پیشگیری شود.

انتهای پیام/481/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان

سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار تصادفات در فروردین ماه عدم توجه به جلو با ۴۰ درصد، عدم رعایت حق تقدم با ۳۲ درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با ۲۸ درصد مهم‌ترین علت رخ داده تصادفات درون‌شهری در کردستان بوده است.

رئیس پلیس راهور کردستان افزود: در فروردین ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش، تصادفات جرحی ۱۵ درصد کاهش و تصادفات خسارتی با ۲۰ درصد افزایش ثبت شده است.

وی گفت: علی‌رغم وجود تعطیلات نوروزی که افزایش سفر‌های نوروزی را در پی داشت، با برنامه‌ریزی پلیس، جلب همکاری سازمان‌های مرتبط و همچنین حضور پررنگ کارکنان، تصادفات فوتی و جرحی در ماه اول سال کاهشی بوده است.

همتی‌زاده گفت: تصادف عابرین پیاده با ۶۰ درصد و موتورسیکلت با ۳۵ درصد بیشترین عوامل شکل‌گیری تصادفات درون شهری کردستان در فروردین ماه بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • ورود پلیس ضدشورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس | فیلم
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • فیلم| ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس
  • فیلم/ ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس
  • ببینید | لحظه ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان