Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@20:57:03 GMT

رخ به رخ شدن پژو و ساینا ۵ کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۶۲۲۹

رخ به رخ شدن پژو و ساینا ۵ کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت

علیرضا میربهاءالدین گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ خودروی پژو با ساینا در محور زابل به زاهدان ۵ نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا میربهاءالدین، مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: برخورد رخ به رخ  یک دستگاه پژو پارس با سواری ساینا در مسیر زابل به زاهدان پنج کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در پی اعلام گزارش حادثه از طریق تلفن ۱۱۲ به مرکز کنترل عملیات امداد و نجات مبنی بر برخورد رخ به رخ سواری پژو پارس و سواری ساینا، نجاتگران پایگاه شهر سوخته جمعیت هلال احمر شهرستان هامون  به صحنه اعزام و پس ا‌‌ز ارزیابی نسبت به تثبیت صحنه اقدام  کردند.

این مسئول افزود: در این حادثه خودروی ساینا دچار حریق شد که توسط عوامل آتش نشانی اطفاء صورت گرفت، و سپس نجاتگران نسبت به خروج اجساد از داخل خودرو اقدام کردند.

وی ادامه داد : دو فوتی سرنشین خودروی پژو پارس نیز توسط نجاتگران رها سازی و از خودرو خارج شدند.

میربها ءالدین اظهار کرد: تنها مصدوم این حادثه  که به دلیل پرت شدن از خودرو دچار جراحات شده بود پس از انجام اقدامات اولیه امدادی تحویل نیروهای اورژانس شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد:  عملیات این حادثه که در ساعت  ۲۳ و ۴۵ دقیقه شب گذشته ۴ فروردین ماه رخ داد تا ساعت ۲ و ۵۵ دقیقه بامداد پنج فروردین به طول انجامید که مصدوم تحویل اورژانس واجساد حادثه نیز به مقامات قضایی جهت اقدامات بعدی تحویل شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رخ به رخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: سقوط به دره و جان باختن یک نفر در اتوبان قزوین - تنکابن ۶ کیلومتر بعد از روستای اکبر آباد به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه  یک فوتی برجای گذاشت که پس از ارزیابی، نجاتگران فرد فوت شده را به منطقه امن منتقل کردند و تحویل مقامات ذی صلاح دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان