Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی نکویی گفت: وحدت و انسجام میان انصار الله یمن و دیگر گروه های مردمی موجب شد تا تو دهنی بزرگی به عربستان سعودی و حامیان زده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی نکویی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با عصرهامون در خصوص پاسخ نظامی یمن به تجاوزات عربستان سعودی، بیان کرد: سالهاست که عربستان با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی با موشک مردم یمن را به خاک و خون کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با انسجام نیروهای مردمی و مدیریت مطلوب انصارالله پاسخ قاطع به تجاوزات عربستان سعودی داده شد، تا درس عبرتی باشد برای تمامی متجاوزانی که به دنبال نابودی مردم مظلوم یمن هستند.


این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: هر روز شاهد ایثار، فداکاری، جانفشانی و از خودگذشتگی بیشتر مردم یمن مقابل تجاوزگری های عربستان هستیم، پاسخ نظامی به تجاوزات عربستان با هدف قرار دادن تاسیسات آرامکو  تو دهنی بزرگ در وهله اول به عربستان و حامیان آن بوده است‌.

نکویی تصریح کرد: یمن می توانست مانند عربستان سعودی انسانیت را زیر پای بگذارد و مردم عربستان را موشک باران کند اما در چارچوب حد و مرزی که اسلام مشخص کرده، رفتار کرد که این موضوع قدرت بالای رعایت حقوق بشر و قدرت انسانی یمن را نشان می دهد.

وی اذعان کرد:  یمن در هدف قرار دادن تاسیسات آرامکو به تعهد انسانی، دینی و اعتقادی خود عمل کرد و مانع کشتار مردم عربستان سعودی شد.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: پس از پاسخ نظامی یمن به عربستان سعودی، آمریکا به دنبال قطع نامه بود تا بتواند فشار ایجاد شده ناشی از هدف قراردادن آرامکو را کم بکند که این رفتار همیشگی آمریکاست تا بتواند با انجام یک تاکتیک زمان خردایداری کرده و در موقعیت مناسب بار دیگر به وسیله عربستان سرکوب گری خود را در یمن ادامه دهد.

نکویی گفت: در برخی از مواقع باید مقابل به مثل کرد تا اقتدار کشور حفظ شود، یمن برای به زانو در آوردن عربستان سعودی پاسخ نظامی متقابل داد، تا به کشتار مردم کشورش توسط آل سعود و سران کفر پایان دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عربستان سعودی پاسخ نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که نظامیان مذکور، دلیل نافرمانی را ناتوانی از ادامه جنگیدن عنوان کرده اند.

این تحول پس از آن صورت می گیرد که «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امروز در نشستی با طرح و برنامه حمله زمینی به رفح موافقت کرد.

هالوی در این نشست با فرمانده تیپ جنوب و تمامی فرماندهان ارتش این رژیم، ادامه حملات به نوار غزه را مورد بررسی قرار داد.

مقامات رژیم صهیونیستی از هفته ها پیش تاکنون، تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • پاسخ به بازدارندگی ایران با بازنویسی سناریوی ناکام «تحریم»
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد