Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس شورای عالی سیاسی یمن درباره پیامدهای تعرض به پایداری به عنوان شرافت مردم یمن هشدار داد و از تعلیق حملات موشکی و پهپادی و کلیه اقدامات نظامی علیه عربستان اعم از زمینی و دریایی و هوایی به مدت سه روز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مهدی المشاط امروز (شنبه) در سخنانی به مناسبت روز ملی مقاومت و پایداری در یمن گفت: درباره پیامدهای تعرض به مقاومت و پایداری به عنوان شرف و افتخار مردم یمن که هرگز از آن کوتاه نخواهیم آمد، هشدار می دهیم و هرگز در حمایت از این شرافت کوتاه نخواهیم آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از ائتلاف متجاوز خواست از کلیه اقداماتی که مانع از برقراری صلح می شود، اجتناب کند.
المشاط با تاکید بر تمایل به برقراری صلح از دشمنان یمن در ائتلاف متجاوز و جامعه بین الملل خواست که صلح را موضوعی مقدس برشمرند و از ادعا ب‍پرهیزند.
وی اظهار داشت: سال هشتم از مقاومت و پایداری ملت یمن ، سالی سرشار از مسائل غافلگیر کننده و تحولات در زمینه اقدامات دفاعی منحصربه فرد از سوی یمنی ها خواهد بود.
المشاط گفت: در آغاز سال هشتم از تجاوز به یمن ، خواهان اقدامات و گام های عملی برای اعتمادسازی هستیم و می خواهیم که طرف مقابل از مرحله گفتار به مرحله عمل منتقل شود.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن از تعلیق حملات موشکی و پهپادی و توقف اشکال مختلف اقدامات نظامی زمینی و هوایی و دریایی علیه عربستان سعودی به مدت سه روز خبر داد.
وی ادامه داد: درصورتیکه سعودی به پایان دادن محاصره و توقف حملات خود علیه یمن برای همیشه اعلام پایبندی کند، آماده هستیم که پایبندی نهائی خود را در این زمینه اعلام کنیم.
المشاط از آمادگی صنعاء برای تبدیل متوقف شدن درگیری ها به پایبندی نهائی درصورت موافقت عربستان با خارج کردن نیروهای خارجی از اراضی یمن و آب های این کشور و توقف حمایت از مزدوران در یمن خبر داد.
وی از فرستاده سازمان ملل در امور یمن خواست که زمینه این امر و نیز زمینه توافق های اجرایی را به صورت یک باره یا طی چند مرحله تسهیل کند.
المشاط همچنین از آمادگی کامل صنعاء برای آزاد کردن اسرای ائتلاف متجاوز از جمله شقیق هادی و اسرای شبه نظامیان محلی و دیگر تابعیت ها در ازای آزادی اسرای یمنی خبر داد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن از همگان خواست از روش هایی که درجهت خدمت به صلح نیست، دست بردارند و راه کارهای منطقی و عمل برای برقراری صلح را دور نزنند.
وی محاصره را علت مستقیم طولانی شدن جنگ و مانع تراشی در مسیر صلح دانست و جامعه بین الملل و ائتلاف متجاوز را مسوول این جنگ دانست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یمن ائتلاف متجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سلیمانی، مهاجم سابق سایپا که این بار در مقابل تیم پیشین خود قرار گرفته بود، در ترکیب اصلی تیم مهدی تارتار بازی کرد و تلاش زیادی هم برای گلزنی انجام داد.

سلیمانی که این فصل7  گل به ثمر رسانده و با شش گل برترین گلزن نیم فصل دوم لیگ برتر نیز محسوب می‌شود، در دقیقه 84 روی ارسال رضا جعفری با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما موقعیت او تبدیل به گل نشد.

نکته جالب اینکه در این بازی ملوان صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما برخلاف بازیهای قبلی سلیمانی پشت توپ قرار نگرفت اما باوجود عدم گلزنی در این بازی، مهاجم محبوب مهدی تارتار، نمایش خوب و موثری را ارائه کرد.

او حالا خود را آماده شش بازی پایانی لیگ برتر می‌کند که شاید سبب شود تا او برای اولین بار با گل زده دو رقمی فصل را به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد