Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید ۱۴۰۱ گفت: ۱۷۹ واحد صنفی دارای تخلف در بازرسی‌ها شناسایی شد. - اخبار استانها -

محمدرضا عمرون در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید 1401 با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال و در جهت حمایت از فضای کسب و کار در برابر التهابات کاذب و جلوگیری از احتکار کالای اساسی و حضور حداکثری و استفاده از ظرفیت قوانین و مقررات و برخورد قانونی و قاطع با متخلفان از تاریخ چهاردهم اسفندماه سال گذشته آغاز و تا ماه مبارک رمضان تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه  از زمان شروع این طرح تا  6 فرودین‌ماه سال جدید تعداد 855 بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شد عنوان کرد: 179 واحد صنفی دارای تخلف در این بازرسی‌ها شناسایی شد و 465 واحد بدون تخلف بودند و به 211 واحد صنفی تذکر داده شد.

عمرون بیان کرد: در دو حوزه کالا و خدمات و بهداشت، دارو و درمان 122 پرونده وارد تعزیرات حکومتی استان شد که از این تعداد 74 پرونده مختومه شد.

تخلفات میلیاردی از محل جابه‌جایی خودرو در قشم/ دریافت ارقام قابل توجه و خارج از مصوبه یک تعاونیبیش از 14 هزار  تخلف سرعت غیرمجاز در جاده‌های استان خراسان جنوبی ثبت شد7 واحد نانوایی متخلف در ارومیه پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: متخلفان در دو حوزه بهداشت، دارو و درمان و کالا و خدمات به 488 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/7540/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده داروخانه دامپزشکی برای عرضه دارو‌های دامی تاریخ گذشته به میزان ۸۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اشنویه رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.
نجف زاده گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه دامپزشکی شهرستان اشنویه گزارش تخلف در بازرسی از دارو خانه دامپزشکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد