Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سری مطالبی به عملکرد کاروان ایران در ادوار المپیک پرداختیم. این بار نوبت به المپیک 1988 سئول رسید.

المپیک 1988 نهمین حضور کاروان ایران در این رقابت ها بود.

به گزارش طرفداری، ایران برای این المپیک با 27 تن راهی کره جنوبی شد. 8 نماینده در رشته کشتی آزاد، 7 نماینده در رشته کشتی فرنگی، 7 نماینده در رشته دوچرخه سواری و یک نماینده در رشته دوومیدانی، نفرات ایران در این رقابت ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان نمایندگان کشتی آزاد ایران، عسکری محمدیان بهتر از سایرین ظاهر شد و موفق به کسب یک مدال نقره شد. این مدال تنها مدال نقره کاروان ایران در المپیک سئول بود. اکبر فلاح، دیگر نماینده کشتی آزاد ایران در این دوره در جایگاه چهارمی به کار خود پایان داد. آیت واگذاری هم در رتبه نهمی کار خود را تمام کرد. در پایان، در بخش تیمی، تیم ملی کشتی آزاد ایران به عنوان تیمی نهمی المپیک دست یافت.

در وزنه برداری، کشتی فرنگی، دوچرخه سواری و دوومیدانی کاروان ایران در این دوره کاملا ناموفق عمل کرد.

در پایان این دوره، کاروان ایران با کسب یک مدال نقره همراه با کشورهای کاستاریکا، شیلی، سنگال، جزایر ویرجین، جزایر آنتیل، پرو و اندونزی در رده سی‌ و ششم قرار گرفت.

اخبار داغ 

عکس آبروریزی هالک ایرانی در یک پارتی مختلط در ترکیه درخواست عجیب آرژانتینی‌ها؛ سفر قلب دیگو مارادونا همراه با تیم ملی به جام جهانی قطر ایران فرمانروای مطلق مقدماتی جام جهانی در آسیا کری خوانی جالب هواداران سوئیس با صعود نکردن ایتالیا به جام جهانی / عکس جواب استقلال به بیانیه پرسپولیس: 4 خط نوشتیم، 40 خط جواب دادند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کاروان ایران نماینده در رشته کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: 76 درصد از داوطلبان رشته علوم تجربی خانم و 24 درصد آنها آقا بودند .
شهرام گلزاری افزود: مرحله نخست کنکور هم زمان با سراسر کشور دیروز با رقابت داوطلبان رشته‌های علوم انسانی و ریاضی با ۱۱ هزار و ۹۰۰ داوطلب در هرمزگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۴۹ درصدی قبولی دانش آموزان هرمزگانی در رشته‌های پزشکی
وی گفت: ۲۳ هزار و ۲۹۸ داوطلب هرمزگانی در پنج گروه امتحانی در مرحله نخست کنکور با هم رقابت کردند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان با اشاره به اینکه ۶۹ درصد داوطلبان خانم و ۳۱ درصد آقا بودند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا بودند.
دومین نوبت کنکور نیز تیرماه امسال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید