Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@23:43:59 GMT

نمایندگان ادارات در شهرستان‎‌‌های جدید قم مستقر شوند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۵۲۸۵

نمایندگان ادارات در شهرستان‎‌‌های جدید قم مستقر شوند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم صبح امروز با حضور در شهرستان کهک و در نشست با فرماندار، بخشداران و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار این شهر، با اشاره به ضرورت ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان و روستاییان این شهرستان، گفت: استقرار دفاتر نمایندگی ادارات کل استان با اولویت دستگاه های پرمراجعه باید در دستور کار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم شان مسئولان را خدمت گذاری به مردم دانست و با اشاره به فرایندهای پیچیده ی حاکم بر سیستم اداری افزود: نامه نگاری با ادارات کل استان برای حل مسائل مردم باید با پیگیری های میدانی همراه باشد تا نتیجه بخش شود.

وی با بیان اینکه عزم و اراده ی مدیران مهمترین عامل در حل مشکلات مردم است، تصریح کرد: با تلاش جهادی می توان قوانین را به نفع مردم اجرا کرد.

شاهچراغی در ادامه مسئله ی اشتغال جوانان در شهرستان ها و بخش های استان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات مناسب اشتغال در بخش های خرد، کارگاهی و خانگی در سال 1401 می توانیم زمینه ی توسعه ی اشتغال در بخش های استان را فراهم کنیم.

استاندار قم یکی از مهمترین بسترها برای ایجاد اشتغال در بخش ها را محصولات روستایی و صنایع دستی عنوان و بیان کرد: ایجاد نمایشگاه های دائمی عرضه ی محصولات باید در دستور کار مسئولان شهرستان ها قرار بگیرد.

وی پس از این نشست، ضمن دیدار با کارکنان فرمانداری کهک، از شهرداری و مجموعه ی تاریخی خانه ی ملاصدرا در این شهر نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار قم شاهچراغی قم کهک شهرستان جدید قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است