Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رحیمیان مسؤول قرارگاه سازندگی دانشجویی شهید شوشتری در گفتگو با خبرنگار فارس از بوشهر اظهار داشت: این قرارگاه متشکل از ۱۲ گروه جهادی دانشجویی است کار خود را از اول آبان‌ماه ۱۴۰۰ شروع کرده‌است.

مسؤول قرارگاه سازندگی دانشجویی شهید شوشتری افزود: طی شناسایی‌های انجام شده و ارزیابی مناطق مختلف استان بوشهر در شهرستان تنگستان منطقه خائیز و در شهرستان دشتستان روستای شول شناسایی و مراحل اعزام آن شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: مرحله اول اردو در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با اعزام ۵۱ نفر خواهران و برادران به منطقه خائیز انجام شد و طی حضور یک ماهه فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، علمی آموزشی، مطالبه‌گری، بهداشت درمان و اشتغال صورت گرفت.

رحیمیان گفت: مرحله دوم فعالیت گروه جهادی نوروز امسال در تاریخ ۲ تا ۱۱ فروردین‌ماه به مدت ۱۰ روز در روستای شول شهرستان دشتستان انجام شد.

 مسؤول قرارگاه سازندگی دانشجویی شهید شوشتری  ادامه داد: تعمیر و مرمت خانه نیازمندان، برگزاری کلاس‌های علمی و آموزشی در سطح پایه‌های ابتدایی و متوسطه اول
برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، خانواده، سبک زندگی، مسابقات بومی محلی، ورزشی و کلاس‌های بصیرتی قرآنی و اعتقادی بخشی از فعالیت این گروه جهادی است.

وی خاطرنشان کرد: بررسی و پیگیری مشکلات و کمبودهای موجود در منطقه با دعوت از مسؤولین استانی و نماینده مجلس شورای اسلامی، ارائه طرح‌های توسعه‌ای در قالب اشتغال‌های خرد و خانگی و بازارسازی جهت فروش محصولات تولیدی منطقه هدف همچنین تهیه سند پیشرفت منطقه با ترسیم چشم انداز ۵ ساله بخش دیگری از فعالیت این گروه جهادی دانشجویی بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نوروز عید سال گروه جهادی شهید شوشتری بوشهر مناطق محروم بسیج دانشجویی علی رحیمیان گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد