Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@07:10:56 GMT

دور هشتم مذاکرات وین هنوز تکمیل نشده است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۲۹۵۳

دور هشتم مذاکرات وین هنوز تکمیل نشده است

نماینده روس در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش گفت که دور هشتم گفت‌وگوهای وین درباره برنامه هسته‌ای ایران هنوز تکمیل نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش روز سه‌شنبه گفت که دور هشتم گفت‌وگوهای وین درباره برنامه هسته‌ای ایران هنوز تکمیل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در پیامی توییتری نوشت: «دور هشتم گفت‌وگوهای وین هنوز تکمیل نشده است. این گفت‌وگوها هنوز ادامه داشته اما در حالت وقفه (یا سکته) قرار گرفته است».   نماینده روسیه اضافه کرد: «من معتقدم زمانی که اختلافات نهایی میان ایران و آمریکا حل شد شرکت کنندگان کنونی برجام به وین باز خواهند گشت تا توافق را نهایی کنند».   منبع: فارس   انتهای پیام/      

منبع: دانا

کلیدواژه: هنوز تکمیل نشده دور هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله