Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از توزیع ۱۰ هزار نایلون زباله در مبادی خروجی سطح شهر در روز طبیعت خبر داد و گفت: چند اکیپ خاور حمل زباله هم در مسیرهای خروجی جهت تحویل زباله های شهروندان مستقر می شوند.

شکور صلواتی اظهار کرد: روز ۱۳ فروردین که بنام روز طبیعت نامگذاری شده است و شهروندان بر اساس رسم دیرینه  در این روز به دامن طبیعت روی  می آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:  حفاظت و صیانت از محیط زیست و طبیعت وظیفه تک تک آحاد جامعه است و شهروندان هم باید در روز طبیعت  با رها نکردن زباله در محیط زیست این روز را گرامی بدارند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج  گفت: این سازمان در راستای پاکسازی محیط زیست تمهیدات لازم را به مناسبت روز طبیعت صورت داده است.

وی از توزیع ۱۰ هزار کسیه زباله در مبادی خروجی سطح شهر خبر داد و گفت: مسیر  پلیس راه همدان، پلیس راه کرمانشاه و مسیر خروجی مریوان، مسیر جاده قدیم مریوان و جاده حسن آباد از جمله مسیرهای است که نیروهای این سازمان اقدام به توزیع نایلون زباله می کنند.

صلواتی اعلام کرد: ۵ دستگاه خاور حمل زباله از بعداظهر روز ۱۳ فروردین در مسیرهای اعلام شده جهت تحویل گرفتن زباله جمع آوری شده توسط شهروندان مستقر می شوند.

وی از همه شهروندان دعوت نمود : با رها نکردن زباله و جمع آوزی زباله ها علاوه بر مشارکت در پاکسازی محیط زیست، روز طبیعت را هم گرامی بداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی روز طبیعت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم ۵ استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ کند.

در ماده ۱۹۲ قانون برنامه پنجم، دولت (سازمان حفاظت محیط زیست) مکلف شده بود ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوط را در حساب‌های ملی محاسبه و لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند
  • سازمان محیط زیست عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کرده است
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)