Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه۲ تهران درباره آخرین وضعیت ساماندهی رود دره‌های منطقه و پل‌های اتصالی بین فضاهای شهری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایران اکونومیست و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی شهر، مهدی صالحی درباره آخرین وضعیت ساماندهی رود دره‌های این منطقه اظهار کرد: فاز اول ساماندهی روددره فرحزاد، مربوط به جمع آوری معتادان متجاهر بود که مراحل آخر خود را طی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بحث امنیت بخشی آن نیز در حال انعقاد قراردادهایی با پلیس هستیم و کانکس هایی را برای این موضوع تعبیه کرده ایم. ضمن اینکه قراردادهایی را هم با پلیس برای تامین نیروهای امنیتی در آن محدوده بسته ایم.

وی افزود: در بحث روشنایی و دسترسی روددره فرحزاد نیز شهرداری های مناطق ۲ و ۵ در حال انجام اقدامات مناسبی هستند و فاز آخر این پروژه که اجرای اکوپارک است بر عهده سازمان بوستان‌ها قرار دارد که طبق پیش بینی در ۶ ماه اول سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

صالحی درباره وضعیت روددره اسلام آباد نیز گفت: از آن جا که هنوز طرح روددره اسلام آباد مصوب نشده، برنامه اجرایی مشخصی برای آن طراحی نشده ولی این موضوع نیز از همان پروژه هایی است که به محض تصویب و تعیین تکلیف موضوع می توان نقشه مالی آن را طراحی و پروژه را اجرایی کرد. طبیعتا تعیین تکلیف نهایی و اجرای آن به نیمه دوم سال ۱۴۰۱ خواهد رسید.

شهردار منطقه ۲ در ادامه بیان کرد: یکی از ویژگی های منطقه این است که فضای سبز شهری زیادی داریم که در اثر عبور شبکه های بزرگراهی از هم جدا شده اند و بعضا مقیاس عملکردی آن ها کوچک است اما یک سری اتصال های پیاده و دوچرخه و مناسب سازی می تواند فضاهای شهری را تبدیل به یک مگاپروژه کند. به طوری که در یک هدف کلان، ۶۷ کیلومتر طول مسیر پیاده راه در انتهای اجرای این پروژه ها خواهیم داشت که می توانیم برای اطراف آن برنامه ریزی کنیم.  

وی خاطرنشان کرد: یکی از پل‌های اتصالی بین فضاهای شهری بین بوستان فدک و  ۱۳ هکتاری در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد؛  پل دیگر تا خرداد ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد و پل سوم نیز در سال ۱۴۰۱ شروع و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شهرداری تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی در درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه "فرحزاد" تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.


وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.


راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.


رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر