Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:02:37 GMT

بندر خشک در شهرستان میاندوآب ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۹۳۲۷

بندر خشک در شهرستان میاندوآب ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب ایجاد بندر خشک در شهرستان میاندوآب را نیز از جمله مصوبات اخیر اعلام کرد و افزود: با توجه به ظرفیت اقتصادی و زیرساخت‌های منطقه، جذب سرمایه گذار و اخذ مجوزهای ملی برای ایجاد بندر خشک، می‌تواند تحول بزرگی را در شهرستان و استان ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از منابع ملی، استانی و شهرستان میاندوآب در یک زمان بندی مشخص برای اجرا و تکمیل ۹۴ مصوبه استفاده خواهد شد، ادامه داد: با تلاش کارشناسی شورای برنامه ریزی و توسعه استان، ۷۷ مصوبه عمرانی برای تکمیل پروژه‌های زیرساختی میاندوآب به تصویب رسید که بخشی از مصوبات سفر اخیر به این شهرستان است.

معتمدیان ۹۴ مصوبه را حاصل تلاش اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان، مدیران استانی و شهرستان و نماینده مردم شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: از منابع ملی، استانی و شهرستان میاندوآب در یک زمان بندی مشخص برای اجرا و تکمیل ۹۴ مصوبه مذکور استفاده خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین اجرای این مصوبات را در رشد و رونق اقتصادی و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی شهرستان میاندوآب تأثیرگذار دانست و افزود: در حوزه‌های بهداشت و درمان، توسعه فضاهای آموزشی و … در مرکز شهرستان، شهر بکتاش و روستاهای تابعه شهرستان مصوبات ارزشمندی داشتیم.

معتمدیان در ادامه با یادآوری تصمیم سرمایه گذاری نهادهای حاکمیتی در بخش کشاورزی بخصوص مجتمع بزرگ کشت و صنعت شهرستان میاندوآب، خاطرنشان کرد: میاندوآب یکی از قطب‌های کشاورزی و دامپروری استان بوده و در راستای تولید نهال، شهرک تولید نهال در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی در پایان، ایجاد گلخانه را در راستای مدیریت منابع آبی، از اولویت‌های شهرستان میاندوآب معرفی کرد و گفت: با تعامل و همکاری مدیران استانی و شهرستان و حمایت نماینده میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس، به زودی شاهد رشد و توسعه این شهرستان در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.

کد خبر 5456358

منبع: مهر

کلیدواژه: جلسه شورای اداری استانداری آذربایجان غربی ویروس کرونا بوشهر مسافران نوروزی گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف سفرهای نوروزی نوروز آمار کرونا گرگان ایلام خراسان رضوی خرم آباد جاذبه گردشگری شهرستان میاندوآب استانی و شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • جنگ کریدورها در خاورمیانه