Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی در گفت وگوی ویژه خبری درباره حواشی بازی ایران و لبنان در مشهد گفت: به معاون وزیر کشور ماموریت دادیم تا با مسئولان ذیربط و کسانی که دست‌اندرکار بودند برای بررسی جزئیات و اتفاقاتی که رخ داده جلسه ای داشته باشد.

وی با اشاره به گزارش اجمالی ناجا درباره حواشی رخ داده، گفت: براساس این گزارش ورزشگاه کاملا پر شده بود و تعدادی بیش از ظرفیت پیش بینی شده در بیرون ورزشگاه حضور داشتند و افرادی تلاش کردند که وارد ورزشگاه شوند طبیعتاً فرمانده انتظامی موظف بوده که از ورود افراد بیش از حد ظرفیت به ورزشگاه جلوگیری کند و نیروی انتظامی وظیفه ذاتی خودش را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رابطه با جزئیات بیشتر هم انشاالله بعد از بررسی بیشتر به مردم نتیجه را اعلام می کنیم.

وحیدی درباره سوالی پیرامون فروش بلیت های تقلبی، تاکید کرد: دو کافی‌نت اقدام به فروش ۲۷ هزار بلیت تقلبی برای بازی تیم ملی فوتبال ایران کرده بودند در حالی که فقط ۱۰ هزار نفر مجاز به تماشای باز بودند.

وزیر کشور اظهار داشت: تمام امور ورزشگاه به عهده فدراسیون فوتبال است و نیروی انتظامی برای جلوگیری از بی‎نظمی وارد می‎شود. در موضوع گاز اشک‎آور نیز باید بررسی‎های لازم انجام شود.

وحیدی گفت: جلسه برسی موضوع هم اکنون در حال برگزاری است. در ادامه باید ببینیم کسانی که اقدام به فروش تقلبی کرده اند با چه انگیزه ای دست به این کار زدند، و فکر می کنم نتیجه بررسی ظرف یکی دو روز آینده اعلام شود.

کد خبر 666856 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران خبر ویژه مشهد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران خبر ویژه مشهد وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی گندمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به یکی از بانک‌های سطح شهرستان مبلغی پول تقلبی همراه خود دارد، بلافاصله عوامل گشت کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بانک مشخص شد خانمی مبلغ 500 میلیون ریال وجه تقلبی  همراه داشته است،که قصد داشته آن‌را به حساب خود واریز کند که متصدی بانک متوجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم اعلام کرده که وجه را از فرد دیگری دریافت کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، متهمِ دیگر در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

سرهنگ گندمی با اشاره به اینکه هر دو متهم غیربومی و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند