Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «محسن رضوانی» در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: در ابتدا جا دارد عید نوروز را به همه مردم کشورمان تبریک بگویم. ورزش ایران در سال ۱۴۰۰ به دلیل حضور در المپیک توکیو و تغییر دولت دچار چالش‌هایی شده بود. در رشته شنا برای اولین بار یک ورودی المپیک بدست آوردیم. در شرایطی که کرونا ضربه بزرگی به ورزش‌های آبی زد، کارمان را شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تمرینات تیم ملی واترپلو از اسفندماه شروع شد و قرار است در اواخر اردیبهشت، «الکساندر چیریچ» سرمربی تیم به اردو ملحق شود. البته در حال حاضر بر تمرینات نظارت دارد. در تلاش هستیم اواخر فروردین‌ ماه یک اردو در صربستان یا یونان برگزار کنیم. انشاالله بتوانیم یک تیم شایسته داشته باشیم تا رد بازی‌های آسیایی موفق شوند. 

رییس فدراسیون شنا در خصوص رشته شنا تصریح کرد: مرحله آخر لیگ شنا در اسفندماه برگزار شد و شناگران توانستند عملکرد خوبی داشته باشند. شناگران منتخب برای بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان در تابستان آماده می‌شوند.

رضوانی گفت: در رشته شیرجه هم مس سونگون قهرمان لیگ برتر شد. جلسه‌ای با محمدرضا کافی مدیرعامل مس داشتم و خیلی خوشحالم که چنین مدیرانی با این دیدگاه مسوولیت‌پذیرانه در رکن یک مجموعه ورزشی داریم. امیدوارم بتوانیم از این ظرفیت‌ها در حمایت از تیم ملی استفاده کنیم. اینکه کافی آنقدر به این رشته‌ها توجه دارد برای من بسیار جالب بود.

وی عنوان کرد: اهداف ما برای رشته‌های شنا و واترپلو در بازی‌های آسیایی تعریف شده و در شیرجه هم توجه زیادی به نوجوانان خود داریم و در تلاش هستیم یک اردو در چین داشته باشیم. 

رییس فدراسیون شنا در خصوص انتخاب مجدد خود به عناون ریاست فدراسیون اظهار داشت: از اینکه اهالی این رشته به من اعتماد دوباره کردند، ممنون هستم و این انتخاب برای سومین دوره حضور مسوولیتم را سنگین‌تر می‌کند. امیدوارم با رایزنی با «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان که خود ورزشکاه بوده و رشته‌های پایه را به خوبی می‌شناسد، اتفاقات بزرگ را در سال جدید رقم بزنیم. 

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص انتخابات این کمیته گفت: این انتخابات مانند همه جای دنیا به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و باید مقدمات این اتفاق هم آماده می‌شد. انشاالله بعد از مجمع ۱۷ اسفند کمیته ملی المپیک در اسرع وقت انتخابات را داشته باشیم. از همکاری دوستانه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم نهایت تشکر را دارم.

برچسب‌ها تیم ملی واترپلو محسن رضوانی فدراسیون شنا حمید سجادی الکساندر چیریچ کمیته ملی المپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی واترپلو محسن رضوانی فدراسیون شنا تیم ملی واترپلو محسن رضوانی فدراسیون شنا حمید سجادی الکساندر چیریچ کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی فدراسیون شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به ادامه همکاری با وحید شمسایی گفت: با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، احسان اصولی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی از جام ملت‌های آسیا گفت: همه شاهد بودند که تورنمنت‌های مختلف و بازی‌های دوستانه با تیم‌های رده بالا را طبق نظر سرمربی و کادر فنی برنامه‌ریزی کردیم و اگر رنکینگ جهانی فوتسال را نگاه کنید، از بین تیم‌های رده بالا، اسپانیا و پرتغال نخواستند با ما بازی کنند. با اکثر تیم‌هایی که حرفی برای گفتن داشتند، بازی و در تورنمنت برزیل شرکت کردیم که تورنمنت اثرگذاری بود و شاکله اصلی تیم در آنجا توسط کادر فنی تیم ملی شکل گرفت و در دو بازی با روسیه و تورنمنت ویتنام، تیم تکمیل شد. خدا را شاکریم و جا دارد که از همه کسانی که در این مدت کمک کردند، تشکر کنیم.

وی ادامه داد: از تمام حمایت‌های آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش، مجلس شورای اسلامی و شخص رئیس جمهور و رئیس مجلس ممنون هستیم که با پیام محبت‌آمیزشان باعث دلگرمی فرزندان‌ خود در تیم ملی شدند. امروز و فردا استراحت می‌کنیم و سپس کارمان را برای جام جهانی شروع می‌کنیم و با توکل به خدا و تلاش همه اعضای تیم ملی می‌رویم که در جام جهانی هم افتخارآفرین باشیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که تعداد اردوهای تیم ملی تا جام جهانی مشخص شده است یا خیر، خاطر نشان کرد: براساس نظر شمسایی، لیگ را تا پنج شش هفته پیش می‌بریم و در این مدت لیگ را برنامه‌ریزی کردیم و بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند. بازی در لیگ یک مقدار بازیکنان را در آمادگی نگه می‌دارد و برای بازی‌های دوستانه در فیفادی‌های پیش رو برنامه‌ریزی کردیم. این موضوع در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد و ما کاملاً آماده می‌شویم تا در جام جهانی باقدرت حضور پیدا کنیم.

اصولی راجع به بحث تمدید قرارداد شمسایی تصریح کرد: ما در خدمت او هستیم و با پرقدرت ادامه خواهد داد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مبالغ قرارداد گذشته آنها پرداخت شده است یا خیر، گفت: یک بدهی از سال گذشته باقی مانده است و آن هم به خاطر این بود که به آخر سال خوردیم و به دلیل گرفتاری و نزدیک شدن به مسابقات جام ملت‌ها نتوانستیم به تعهدات خود عمل کنیم. یک مبلغ جزئی از سال گذشته باقی مانده است که در اولین فرصت به شمسایی تقدیم خواهیم کرد و قرارداد جدید را امضا می‌کنیم. هیچ مشکلی وحود ندارد. ارکان مدیریتی فدراسیون روی تمام قراردادها حساس هستند و این موارد کاملا انجام می شود خوشبختانه فصای خیلی خوبی وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه