Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@05:36:44 GMT

محدودیت ترافیکی در دو محور شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۲۵۷۰

محدودیت ترافیکی در دو محور شمالی کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال، مسیر رفت و برگشت محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده است.

 

آقای ایمان محرابی نیا گفت: با توجه به افزایش حجم تردد خودروها  تردد از محور چالوس مسير (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافيک سنگين در مسير (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا هزارچم را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور  همچنین  تردد از آزادراه تهران - شمال مسير (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد روان در مسير (شمال به جنوب) را شاهد هستیم.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک سنگین در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده‌های نارنجستان و گزنک را دوربین‌های نظارتی نشان می‌دهد و  تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) وجود دارد.

با توجه به آنکه تنها دو روز از تعطیلات نوروزی باقی مانده، پلیس راهور و مسئولان راهداری به تمامی مسافران توصیه کرده‌اند که برگشت خود را مدیریت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک سنگین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وضعیت راه ها ترافیک سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت