Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فصل عادی NBA با برگزاری 5 بازی ادامه یافت.

به نتایج بازی های امروز NBA پرداختیم.

بروکلین نتس 119-120 میلواکی باکس

بروکلین نتس و میلواکی که در سالیان اخیر نبردهای قابل توجهی داشته اند امروز با هم دیدار کردند و در نهایت این میلواکی بود که موفق شد در وقت اضافه اول با حساب 120-119 پیروز شود. صحنه تماشایی بازی زمانی رقم خورد که میلواکی در ثانیه های کوارتر چهارم سه امتیاز از حریف عقب بود و به یکباره سه امتیازی فوق العاده یانیس آنتتوکومپو، کار را به وقت اضافه کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وقت اضافه نیز شاهد بازی خوب یانیس بودیم و او پرتاب های آزاد خود در زمان حساس را به امتیاز تبدیل کرد تا تیمش فاتح این نبرد سخت شود. آنتتوکومپو این مسابقه را با آمار 44 امتیاز، 14 ریباند و 6 اسیست به پایان رساند. در تیم بروکلین اما کوین دورانت 26 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

شیکاگو بولز 135-130 لس آنجلس کلیپرز

شیکاگو امروز میزبان کلیپرز بود و در یک دیدار پر امتیاز و فوق العاده نزدیک موفق شد با حساب 135-130 پیروزی را بدست آورد. چهره شاخص این میدان کسی نبود جز دمار دروزن. دروزن در این دیدار موفق به کسب 50 امتیاز شد و می توان گفت او بود که کلیپرز را بازنده این مسابقه کرد. در تیم کلیپرز اما، رجی جکسون آمار 34 امتیاز و 7 اسیست را به ثبت رساند ولی نتوانست مانع از شکست تیمش شود. پال جرج نیز با 22 امتیاز به کارش خاتمه داد.

یوتا جز 122-109 لس آنجلس لیکرز

یوتا که در پنج بازی اخیر خود شکست خورده بود امروز میزبان لیکرز بود و در تلاش بود تا با شکست این تیم، به روند باخت های خود پایان دهد. در نهایت این مسابقه با برتری 122-109 یوتا پایان یافت. داناوان میچل با 29 امتیاز بهترین بازیکن میدان بود و در این مسابقه یوتا را به پیروزی رساند. رودی گوبر نیز آمار 25 امتیاز و 17 ریباند را به ثبت رساند. در تیم لیکرز اما، در حالی که زردپوشان لبران جیمز را در اختیار نداشتند، راسل وستبروک 24 امتیاز آورد ولی این نمایش او نیز برای جلوگیری از شکست کافی نبود.

نتایج سایر مسابقات فیلادلفیا سونی سیکسرز 102-94 دیترویت پیستونز کلیولند کاوالیرز 131-107 آتلانتا هاوکس

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس زمان برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر | از گروهی تا فینال عجیب اما واقعی؛ زلاتان دوران حرفه‌ای خود را بدون گلزنی در جام جهانی به پایان می‌رساند اسپانیا و پرتغال 2018 معتبر ترین رقبای ایران در ادوار جام جهانی جرارد پیکه: به اندازه باشگاه اسپانیول ثروت دارم؛ بارتومئو به من و مسی دروغ گفت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور

حمید مطهری هیچوقت برابر استقلال به عنوان سرمربی پیروز نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل‌محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.

مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچوقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود، اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تا کنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی