Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@02:35:52 GMT

نسخه ارزان قیمت گوشی اوپو Reno7 معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۱۰۱۷

نسخه ارزان قیمت گوشی اوپو Reno7 معرفی شد

فرارو- ما پیش از این با گوشی شاخص OPPO Reno7 آشنا شده بودیم، اما سازنده چینی اکنون در سکوت کامل خبری، نسخه ارزان قیمت تری از این گوشی را با نام OPPO Reno7 4G در کشور اندونزی عرضه کرده که دارای مشخصاتی همچون تراشه اسنپدراگون ۶۸۰، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی است.

به گزارش فرارو، گوشی هوشمند OPPO Reno7 4G اولین مدل از سری Reno7 است که از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کند و این شاید از جمله معدود تفاوت‌های آن با نسل قبلی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع، گوشی جدید اگرچه از یک طراحی متمایز پشتی پشتیبانی می‌کند، اما اغلب مشخصات آن مشابه گوشی هوشمند Reno7 Z 5G می‌باشد که از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ بهره می‌برد.

مشخصات گوشی OPPO Reno7 4G

گوشی هوشمند OPPO Reno7 4G دارای ابعاد ۱۵۹.۹ در ۷۳.۲ در ۷.۴۹ میلی متر و وزن آن ۱۷۵ گرم است. این گوشی یک پنل ۶.۴۳ اینچی AMOLED با طراحی سوراخ پانچ را در خود جای داده است. همچنین این دستگاه حسگر اثرانگشت درون صفحه نمایش، رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل فول اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۱۲۰ هرتز، تراکم پیکسلی 409ppi و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰.۸ درصد را ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که صفحه نمایش OPPO Reno7 4G توسط لایه‌ای از گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

گوشی Reno7 4G دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX709 است. تنظیمات دوربین پشتی آن دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز کمکی عمق ۲ مگاپیکسلی است. در قسمت پشتی گوشی از جنس چرم فایبرگلاس استفاده شده است.

چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ قدرت OPPO Reno7 4G را تامین می‌کند. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این دستگاه دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ ۳۳ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های موجود در دستگاه می‌توان به دو 4G VoLTE، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۱، GPS، NFC، USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد. در نهایت این گوشی، با سیستم عامل اندروید ۱۲ و ColorOS ۱۲.۱ از پیش نصب شده عرضه می‌شود.

قیمت و در دسترس بودن گوشی OPPO Reno7 4G

گوشی هوشمند Reno7 4G برای پیش خرید در اندونزی، در دسترس کاربران قرار گرفته است. قیمت این گوشی در اندونزی ۵۲۰۰۰۰۰ روپیه، معادل ۳۶۲ دلار آمریکا تعیین شده است و اولین فروش مستقیم آن قرار است از جمعه اول آوریل (۱۲ فروردین ماه) در این کشور آغاز شود. این گوشی در رنگ‌های نارنجی گرگ و میش و مشکی کیهانی عرضه خواهد شد. کسانی که این دستگاه را پیش خرید کنند، یک اسپیکر بلوتوث رایگان و یک ساعت OPPO با قیمت تخفیفی قابل توجه دریافت خواهند کرد. تاریخ عرضه و قیمت این گوشی در دیگر بازار‌های بین المللی هنوز اعلام نشده است، اما با توجه به عرضه آن در کشور اندونزی، احتمال می‌رود در اواخر همین ماه میلادی به دیگر بازار‌ها نیز راه یابد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

منبع: فرارو

کلیدواژه: اوپو Reno7 4G گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟

۲۶۵ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900506

دیگر خبرها

  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)