Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دفتر نماینده دشتستان روز شنبه به نقل از ابراهیم رضایی در آئین تکریم و معارفه امام جمعه شبانکاره اعلام کرد:برخی مناطق  این شهرستان  سال گذشته طی چند روز یک قطره آب هم نداشتند؛ انتظار داریم مسئولان وقت بگذراند و برای حل مسئله آب تلاش و پیگیری کنند و معضل بی‌آبی دشتستان را علاج کنند.

وی  ضمن تجلیل از خدمات و زحمات حجت‌ الاسلام حمادی امام جمعه سابق شبانکاره، اظهارداشت: یکی از فریضه‌های مهم در دین فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و این فریضه در دین اسلام همواره مورد تاکید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها این نیست که فقط مسئولان، مردم را نصیحت کنند؛ مردم هم باید ما مسئولان را امر به معروف و نهی از منکر کنند. هر جایی که نارسایی دیدید باید امر به معروف و نهی از منکر کنید.

وی یادآورشد: امر به اشتغال یکی از امر به معروف‌های بسیار مهم است این موضوع در شعار سال هم توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است امر به تولید و حمایت از تولیدکنندگان از دیگر معروف‌هایی است که باید در جامعه گسترش یابد.

رضایی تاکید بر بهبود وضعیت آبرسانی، رفع مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی را از دیگر امر به معروف‌ها دانست و افزود: نهی از بی‌خیالی نسبت به مشکلات مردم، نهی از ریخت و پاش، نهی از اسراف، نهی از اختلاس و غارت و نهی از رفیق‌ بازی و پارتی‌ بازی، نهی از تسویه‌ حساب‌های سیاسی و دروغ از دیگر مصداق‌های نهی از منکر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ساختار سیاسی ما این مسائل دیده شده است و باید شرایط فراهم شود که مردم هر جا خطایی از مسئولان دیدند بتوانند تذکر دهند و موضوع اصلاح شود.

وی با بیان اینکه، وقت مسئولان باید صرف رفع مسائل و مشکلات مردم شود، از آیت‌الله صفایی نماینده ولی فقیه در استان تقاضا کرد که بر حل مشکلات دشتستان و شبانکاره بویژه در حوزه آب تاکید کنند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با آرزوی موفقیت برای امام جمعه جدید شبانکاره و نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های موثر شورای این شهراضافه کرد: شبانکاره با مشکلات فراوانی روبرو است که امیدواریم با همراهی و تلاش همه مسئولان شاهد رفع این مسائل باشیم.

در این مراسم از بیش از ۱۴ سال خدمت حجت الاسلام حمادی در سمت امامت جمعه بخش شبانکاره تقدیر و حجت الاسلام پردل به عنوان امام جمعه جدید معرفی شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بوشهر دشتستان آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بوشهر دشتستان مجلس شورای اسلامی بوشهر دشتستان آبرسانی امر به معروف و نهی از منکر مجلس شورای اسلامی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟