Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی  استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان، اظهار کرد: از عموم هم‌استانی‌ها انتظار می‌رود برای تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی، نسبت به رعایت ارزش‌های دینی در اماکن عمومی اهتمام لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از مسافران و افرادی که دارای عذرشرعی هستند خواست از خوردن و آشامیدن، استعمال دخانیات در ملاء‌عام مانند بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها خوداری کنند.

فرمانده انتظامی  استان کرمانشاه ادامه داد: تمامی صنوف عرضه کننده مواد غذایی آماده، رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، آب میوه‌فروشی‌ها، بستنی‌فروشی‌ها باید صرفا بعد از اذان مغرب فعالیت کنند، مگر تعداد معدودی که با مجوز قانونی برای رعایت حال مسافران و افراد دارای عذرشرعی اجازه فعالیت دارند.

وی درپایان هشدار داد، پلیس با معدود هنجار شکنانی که بخواهند حرمت ماه مبارک رمضان را زیرپا گذاشته و به تذکرات ارائه شده بی‌توجهی کنند برخورد قانوتی کرده و آن‌ها رابه دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس فرمانده انتظامی استان کرمانشاه سردار علی اکبر جاویدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه