Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد دهنوی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان صبح امروز در نخستین شورای اداری سال جاری استان گلستان اظهار کرد: نامگذاری امسال شعار بسیار مهمی است و تحقق این شعار همت همه مدیران را می‌طلبد.

وی گفت: مدیران انقلاب اسلامی بر این باور هستند تحقق اهداف نامگذاری سال یک تکلیفی است که مقام معظم رهبری برای تمام مدیران و مسوولان مشخص کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: بخش اول مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان ۱۲ هزار میلیارد تومان مصوبات بودجه‌ای بوده و ۱۳ میلیارد تومان مصوبات تسهیلات بوده است.

دهنوی عنوان کرد: بعد از سفر و رایزنی‌های انجام شده و دستورات ریاست محترم جمهور به خصوص برای احیای خلیج گرگان داده شد که مبالغ بیش از این شد.

وی افزود: برای احیای خلیج گرگان تیم‌های اجرایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ع) مستقر شدند و عملیات هیدروگرافی شروع شده و از اوایل اردیبهشت ماه اصل عملیات لایروبی آغاز خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: برای جزیره آشوراده جلسه‌ای با دستگاه‌های اصلی مرتبط به همراه وزرای مرتبط در دفتر معاون اول رئیس جمهور برگزار و قرار شد شورای عالی معماری و شهرسازی مصوبه خودش برای ایجاد منطقه گردشگری اصلاح کند که براساس آخرین پیگیری‌ها قول دادند تا پایان فروردین ماه این مصوبه اصلاح و ابلاغ شود.

دهنوی ابراز کرد: برای موضوع پتروشیمی دفتر آقای رئیس جمهور مستقیم نامه‌ای را به وزیر نفت ارسال کردند که در آن نامه موضوع پیگیری شد و خبرهای خوبی برای پتروشیمی در راه است.

وی اضافه کرد: وزیر نفت تکلیف کردند دو مجموعه بزرگ پتروشیمی کشور به عنوان سهامدار اصلی وارد موضوع پتروشیمی گلستان شوند و موضوع را حل کنند که در همین ایام تعطیلات چند شرکت آمدند و بازدیدهایی انجام شد و به زودی خبرهای آن اعلام خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: برای موضوع راه آهن شمال به جنوب مهلت یک ماهه به وزیر راه و شهرسازی داده شد که این پروژه تعیین تکلیف شود که موضوع راه آهن در جداول لایحه بودجه اضافه شد.

دهنوی گفت: این اتفاق بسیار خوبی بود چون هر اقدامی قرار بود انجام شود نیاز داشتیم که در بودجه دیده شود که این موضوع مسیر پروژه را به سمت اتفاقات خوب سوق می‌دهد.

وی درباره حل موضوعات آب استان بیان کرد: امروز مجموعه دستگاه‌های متولی بهانه‌ای برای حل مسئله آب ندارند چون بودجه خوبی برای آن دیده شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان افزود: موضوع سدها نیز با جدیت در حال پیگیری بوده که منابع خوبی هم برای آن در حال انجام است و جابه‌جایی روستاهای اطراف با جدیت در دستور کار قرار دارد و پیگیر هستیم.

دهنوی تاکید کرد: تمام مبالغ واریز شده برای دستگاه‌ها باید در همان پروژه مشخص شده صرف شود و نظارت در این خصوص با دقت و با جدیت انجام خواهد شد و ما هیچ جابه‌جایی بودجه را در هیچ سطحی از هیچ مدیری نمی‌پذیریم مگر اینکه موضوع با هماهنگی شخص استاندار انجام شود.

وی درباره مصوبات دوم سفر متذکر شد: براساس دستور آقای رئیس جمهور، هر آنچه در جلسه شورای اداری بیان شد جزء مصوبات سفر بوده و حدود ۶۸ پروژه از جلسه خارج شد و به عنوان مصوبات به نهاد ارسال شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: بخشی از این پیگیری‌ها باید از طریق خود دستگاه‌های اجرایی از وزارتخانه‌های مرتبط انجام شود و این پیگیری‌ها و همت مدیران در این عرصه جزء ارزیابی‌های ما برای مدیران خواهد بود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴/س

منبع: فارس

کلیدواژه: پتروشیمی گلستان جزیره آشوراده سفر رئیس جمهور گلستان خلیج گرگان لایروبی رئیس جمهور دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۳۹ نفر در حوادث جوی از ابتدای سال تا ۱۵ اردیبهشت

به گزارش تابناک، جعفر معیادفر، رییس اورژانس کشور در گفت‌وگو با ایلنا درباره حوادث جوی از اول فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ گفت: در این مدت ۱۲۰۴ نفر آسیب دیده از این حوادث بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۳۹ نفر جان خود را بر اثر حوادث جوی از دست داده‌اند که نسبت به مدت مشابه رشد ۲ برابری داشته است. همچنین ۱۱۶۵ نفر در این مدت مصدوم شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۹۷ درصدی داشته است.

رییس اورژانس کشور با اشاره به وقوع سیل در این مدت گفت: از ابتدای فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۴۱ نفر در سیلاب مصدوم و ۳۵ نیز براثر وقوع سیل جان خود را از دست داده‌اند. همچنین در این مدت ۲۴ نفر در طوفان مصدوم شده‌اند.

معیادفر خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین ماه تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری ۶ مصدوم براثر ریزش کوه یا سنگ، ۱۰۶۹ نفر براثر گرد و غبار و ۲۰ نفر در سایر حوادث مصدوم شده‌اند. همچنین ۴ نفر بر اثر وقوع رعد و برق فوت شده و ۵ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • فوت ۳۹ نفر در حوادث جوی از ابتدای سال تا ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان