Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عطاء اله اکبری امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: واحدهای طرح نهضت ملی مسکن این استان در قالب ساخت ۵۲۵۱ واحد با میانگین پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال ساخت است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سالجاری تحویل متقاضیان می شود.

وی ادامه داد: همچنین در ثبت نام جدید طرح نیز ۸۷ هزار و ۵۷۵ نفر از شهروندان استان سیستان و بلوچستان اقدام به نام نویسی کرده اند که این اداره کل به منظور اجرای هر چه سریعتر طرح، زمین برای اجرای دوسال نخست اجرای طرح را تامین نموده است و این روند همچنان تا چشم انداز تعیین شده طرح ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین آمار وزارت راه و شهرسازی این استان رتبه نخست عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن را در بین استان های کشور از آن خود کرد.

اکبری از کسب رتبه دوم استان سیستان و بلوچستان در تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و تصریح کرد: این طرح علاوه بر رونق اشتغال و مهار نرخ بیکاری موجبات بهبود وضعیت اقتصادی در استان به ویژه در حوزه صنعت ساختمان‌سازی را فراهم می سازد.

لازم به ذکر است با آغاز طرح جهش تولید مسکن و شروع پروژه عظیم ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال توسط دولت سیزدهم و با محوریت وزارت راه و شهرسازی کلیه طرح های قبلی ساخت مسکن از جمله اقدام ملی مسکن در زمره طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفت.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن ملی مسکن مهر نهضت مسکن سیستان و بلوچستان طرح نهضت ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد