Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رئیس پلیس راهور استان از فعال شدن مجدد طرح های امنیت ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس جهت پیشگیری از سوانح رانندگی و ارتقاء امنیت دانش آموزان در ترددهای سواره و پیاده خبر داد. 

سرهنگ اسماعیل خوشوقت در این خصوص گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با بکارگیری تمام توان خود و ضمن تعامل با دیگر سازمان‌های دخیل در امر ترافیک نسبت به پوشش ترافیکی معابر به ویژه معابر پر تردد انجام وظیفه می کند که این تدابیر و اقدامات همزمان با بازگشایی مدارس فعال تر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: در این رابطه به دانش آموزان و دیگر عابران پیاده توصیه می شود در عبور و مرورها بسیار مراقب باشند و برای عبور از عرض خیابان از محل خط کشی و پل های هوایی استفاده کنند.
وی ادامه داد: خانواده ها برای پیشگیری از حوادث ترافیکی دانش آموزان عزیز که یک مدت نسبتا طولانی از محیط مدرسه و خیابان دور بوده اند می بایست نکات ساده و مهمی را با تاکید بر عبور از پیاده رو، عدم توقف وسط معابر و دیگر نکات ایمنی هنگام سوار و پیاده شدن از سرویس مدرسه را به آنان آموزش دهند.
سرهنگ خوشوقت اظهار کرد: در این میان لازم است والدین و رانندگان سرویس مدارس هم با رعایت سرعت مطمئنه، رانندگی در بین خطوط، بستن کمربند ایمنی و راکبان موتورسیکلت هم با تردد ایمن و استفاده از کلاه ایمنی از زمینه های وقوع حوادث رانندگی بکاهند.
رئیس پلیس راهور استان در پایان گفت: تیم های پلیس راهور در ساعت آغاز و پایان مدارس در نقاط پر ترافیک معابر حضور پررنگی خواهند داشت اما عاملان اصلی امنیت ترافیکی خود شهروندان هستند که باید همواره هنگام عبور از حوزه مدارس مراقب ترددهای دانش آموزان و دیگر عابران پیاده باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازگشایی مدارس ترافیک پليس راهور استانی اجتماعی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور برگزاری کلاس‌های درس در مدارس استان بوشهر اقدامات لازم صورت گرفته و زمان پایان کلاس‌ها و امتحانات هر مقطع مشخص شده است.

وی از ادامه آموزش در همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد و اضافه کرد: در پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی دانش‌آموزان تا نوزدهم اردیبهشت در مدارس خواهند بود و دانش‌آموزان پایه ششم به خاطر امتحان هماهنگ کشوری تا ۸ خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: برای اینکه دانش‌آموزان آمادگی لازم را داشته باشند ۲ روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد بیان کرد: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم نیز تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

موحدی با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم تا ۳۰ خرداد افزود: امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و برنامه امتحانی ابلاغ شده است.

کد خبر 6090491

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری