Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: فاصله گرفتن جوان‌ها از فعالیت‌های ورزشی و بیکاری از عواملی است که در تشدید آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان تأثیرگذار است ...

مجید منعمی در جلسه هماهنگی حضور تیم‌های لیگ برتری که امروز ۱۵ فروردین‌ماه در سالن فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در بروجرد مشکلات عدیده‌ای در بحث آسیب‌های اجتماعی وجود دارد که بخش اعظم این آسیب‌ها به دلیل کمبود زیرساخت‌های ورزشی، فرهنگی و آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فاصله گرفتن جوان‌ها از فعالیت‌های ورزشی و بیکاری یکی دیگر از عواملی است که در تشدید آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان تأثیرگذار بوده است.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: همه این‌ها در کنار هم ما را به این می‌رساند که می‌شود به‌وسیله ورزش بخشی از این مشکلات را مرتفع کرد.

منعمی اضافه کرد: در بین ورزش‌ها نیز فوتبال طرفداران عام دارد و طرفداران آن خاص نیستند. ورزش فوتبال نه‌تنها در بروجرد، لرستان و ایران بلکه در جهان دارای طرفداران زیادی است که می‌تواند خیلی از موضوعات را معطوف به مسیر دیگر بکند.

وی بیان کرد: باید به این موضوع اهمیت داده و به تمام ظرفیت‌های ورزشی شهرستان نگاه ویژه شود.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد ادامه داد: در سفر رئیس‌جمهور اعتباری برای ورزشگاه ولایت تخصیص یافت که این اعتبار باید پیگیری و جذب و ورزشگاه تکمیل شود.

منعمی عنوان کرد: وجود یک تیم فوتبال در بروجرد یک ظرفیت است و به‌عنوان کار ویژه در باید نظر گرفته و زیرساخت آن فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بروجرد ايران ورزشگاه ولایت لرستان آسیب های اجتماعی آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان

اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان امروز با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور به بهره برداری رسید.

استاندار کردستان در مراسم بهره برداری از این مرکز، مهارت‌آموزی را عامل رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری عنوان کرد

زارعی کوشا گفت: نسخه شفابخش برای خروج از بیکاری به ویژه در استان‌های زاگرس نشین، توسعه آموزش‌های مهارتی است.

وی گفت: مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق، عامل مهم تحقق دیپلماسی مهارت در کشور است

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • کانون «نگاره و سینمای» دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • وجود ۷ هزار نقطه بی‌دفاع شهری در اصفهان
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد