Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:55:28 GMT

دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۶۵۹۵

دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، رمضان الهوردیان اظهار کرد: در پی دریافت گزارش خبری مبنی بر اینکه در یکی از محلات تبریز فردی به هویت معلوم اقدام به سرقت خودروهای پراید کرده و منزلش را پاتوق سارقان نموده است شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات و بررسی‌ها مشخص شد که ۲ دستگاه خودروی پراید سرقتی در کنار منزلی پارک شده است که با اخذ مجوز قضائی در یک عملیات منسجم پلیسی چهار سارق دستگیر و به همراه خودروهای مسروقه به کلانتری دلالت داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با بیان اینکه سه نفر از متهمان مرد و یک نفر دیگر زن بود اظهار داشت: با اعتراف سارقان به سرقت‌های خود، خودروهای مسروقه کشف شده به مال باختگان تحویل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 5459853

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت خودرو تبریز سرقت بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان گردشگری آمار کرونا روز طبیعت مسافران نوروزی خراسان رضوی سفرهای نوروزی خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌ فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق  و کشف ۳۲ دستگاه خودروی خارجی قاچاق  در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی استان، باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق که اقدام به دستکوب ارکان خودرو ( شاسی، موتور و اتاق) و همچنین نصب پلاک خودروهای قدیمی از همان خودروها به خودروی جدید می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار مفخمی خاطرنشان کرد: از این باند که غالبا خودروهای شاسی را از غرب و جنوب کشور برای اقدام متخلفانه خود وارد می کردند ، تا کنون ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک مالکیت خودروهای قدیمی به همت ماموران پلیس آگاهی و همچنین ۱۲ دستگاه خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای باند قاچاق خودرو نیز به دستگاه قضایی مازندران معرفی و تحویل شدند، تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی  و آگاهی با هوشمندی و اقتدار همواره با هدف رضایتمندی مردم پای کار است و متخلفان بدانند که مازندران جولانگاه قاچاقچیان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه