Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار شهرستان بهارستان گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی تخصیص یافت. - اخبار استانها -

عبدالله نوحی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان ، با اشاره به نقش قابل توجه پیگیری رسانه‌ها در تکمیل پروژه‌های ورزشی اظهار داشت: بهارستان به دلیل جمعیت 700 هزار نفری از زیرساخت‌های مناسب برخوردار نیست و باید از ظرفیت استانی و شهرستانی برای ایجاد زیرساخت‌ها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: با مطالبه‌گری مسئولان شهرستان بهارستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در بهارستان و بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی، 10 میلیارد تومان برای تکمیل آن‌ها اختصاص یافت.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه برخی از این پروژه‌ها پیشرفت بیش از 80 درصدی دارد گفت: استخر خلیج فارس، دو سالن ورزش‌های توپی و زمین دوم چمن نسیم‌شهر دارای اعتبارات لازم هستند که روند ادامه عملیات عمرانی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

نوحی تصریح کرد: در رشته‌های مختلف ورزشی ورزشکاران‌ با استعداد و مستعد در بهارستان وجود دارد که نباید نبود امکانات ورزشی، جوانان را از ادامه فعالیت ورزش‌های قهرمانی و همگانی باز دارد و ورزشکاران این شهرستان در شهرهای دیگر فعالیت کنند.

سایه سنگین بی‌تدبیری مسئولان بهارستانی بر اماکن ورزشی + فیلم فضاهای آموزشی در بهارستان باید 2 برابر شود 13 پروژه عمرانی، ورزشی، خدماتی و اقتصادی در شهرستان بهارستان افتتاح شد

فرماندار بهارستان در پایان به حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در حوزه ورزش تأکید و خاطرنشان کرد: افزایش سرانه‌های ورزشی منجر به فراهم شدن امکانات برای بهره‌مندی مردم از اوقات فراغت، سطح سلامتی و تندرستی و شادابی در جامعه ارتقا می‌بخشد که مسئولین نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بهارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گران استان ایلام، امین دوست محمدی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اینکه واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام شده است.

محمد رحیمی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که نیاز به حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه برای تمام املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است، ادامه داد: در حال حاضر زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است.

کد خبر 748398

دیگر خبرها

  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی