Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@22:20:27 GMT

دلیل گرانی گوجه فرنگی، پیاز و سیب زمینی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۸۸۹۳

دلیل گرانی گوجه فرنگی، پیاز و سیب زمینی اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مصطفی دارایی نژاد با اشاره به افزایش قیمت گوجه فرنگی به ۲۵ هزار تومان، سیب زمینی به ۱۶ هزار تومان و پیاز به ۲۰ هزار تومان افزود: دلیل این اتفاق مشکلاتی است که برای کامیونداران به وجود آمده است به طوری که دیشب از ۱۰۰ درصد باری که باید وارد میدان مرکزی تهران می‌شد حدود ۱۰ درصد آن آمده است به عبارتی باید شب گذشته ۳۰ هزار تن انواع میوه، سبزی و صیفی‌شامل ۶۶ قلم کالا وارد تهران می‌شد اما فقط حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تن آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکلات ایجاد شده برای کامیونداران دلیل این امر است، بیان کرد: کامیون داران اعلام کرده اند در صورتی که مشکلات این صنف حل نشود اقدام به حمل کالاها نخواهند کرد و در این صورت شاهد افزایش شدید قیمت انواع کالاها خواهیم بود بنابراین باید هر چه سریع‌تر مسئولان مشکلات این صنف را حل کنند.

دارایی نژاد مشکلات کامیونداران را مربوط به مسائلی مانند بیمه، بیمه تکمیلی و عدم دسترسی به امکانات لازم دانست و گفت: برای صدور یک بارنامه معمولی که هزینه آن ۵۰۰ هزار تومان است حدود ۳ میلیون تومان از کامیونداران گرفته می‌شود که این مساله نیز یکی دیگر از چالش‌های آنان است.

کد خبر 668083 برچسب‌ها سیب زمینی گوجه‌ فرنگی سازمان میادین میوه و تره‌بار قیمت - میوه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سیب زمینی گوجه فرنگی سازمان میادین میوه و تره بار قیمت میوه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟