Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله ناصر محرر چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت شهید حجت الاسلام محمد اصلانی که در مسجد حاجی خان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با بیان این که این حرکت‌های ترور ناجوانمردانه نشانگر عجز دشمن از مقابله با تفکر ناب اسلام است، اظهار داشت: وقایع اخیر نشان داد که دشمن به شدت خشمگین شده است و سعی دارد با حرکات از پیش طراحی شده ایجاد آشوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این حرکات‌های تکفیری بحث تازه ای نیست، معاویه به تبعیت از پدر خود ابوسفیان که کمر همت به دشمنی با رسول مکرم اسلام بسته بود، با تفکر ناب اسلام مقابله کرد و مسلمانان زیادی را قتل عام کرد و امروز جریان تکفیری از معاویه تبعیت می‌کنند.

استاد اخلاق حوزه علمیه آذربایجان غربی، تصریح کرد: دشمن با ترور کردن روحانیون و افراد تأثیرگذار انقلاب اسلامی نشان داد که منطقی در برابر شیعه و اسلام ندارد و منطقشان فقط زور و تکفیر است.

وی با اشاره به ایام تبلیغ گفت: ایام تبلیغ است و این امر اقتضا و لوازم خود را دارد و ما باید در منابر مردم را به اخلاق اسلامی که مبنای اخلاق الهی است دعوت کنیم و خود نیز بدان متصف شویم و برنامه‌های الهی در جهت احترام و تکریم انسان هاست و باید این مباحث به مردم تبیین شود.

آیت الله محرر با بیان این که خداوند متعال به انسان عقل و هوش داده و با این ابزار انسان را تکریم کرده است، افزود: در منابر و سخنرانی‌ها مخاطب شناسی یکی از اصول اصلی است و طلبه ادعای جانشینی پیامبر مکرم اسلام را دارد و این مسئله با تقوا، علم و مهارت تبلیغی ثابت می‌شود.

وی بیان داشت: امام علی (ع) یکی از خصلت‌های نبی مکرم اسلام را طَبِیبٌ دَوَّارٌ بِطِبِّهِ بیان می‌کند و پیامبر اکرم (ص) خود به سراغ مریض‌هایش می‌رفت و ما نیز باید به تبعیت از حضرت به سراغ مردم برویم و منتظر نباشیم که مردم سراغ ما بیایند.

استاد اخلاق حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: مبلّغ در کنار داشتن نرم خویی، باید شجاعت نیز داشته باشد و در مواردی لازم است انسان با نرمی برخورد کند و در برخی موارد نیز با شجاعت تمام مطالب را بیان کند و نباید به خاطر رضایت و یا ناراحتی مردم از بیان حقایق خودداری کنیم.

کد خبر 5461253

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد عملیات تروریستی حوزه علمیه بوشهر ماه رمضان 1401 ویروس کرونا کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی آمار کرونا مشهد بازگشایی مدارس مسافران نوروزی گرگان سانحه تصادف گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، با اشاره به روز کارگر و دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب تصریح کرد: در دنیا به مسئله کار و کارگر توجه شده اما در دین اسلام کار و کارگر جایگاه ویژه و ارزشمندی دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید به اینکه  کشور در جنگ اقتصادی است و رهبر انقلاب هر سال شعار سال را در این حوزه انتخاب می‌کنند، اظهار کرد: مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند و کارگران نیز کار را به عنوان یک امانت الهی بدانند.

حجت الاسلام قریشی، با اشاره به موضوع حجاب گفت: مسئله حجاب یک واجب شرعی است و زنان ایرانی با حفظ حجاب و عفت به جایگاه‌های با ارزش علمی و مدیریتی رسیدند و به دشمن ضربه زده اند و دشمن در پی جبران این ضربه است.

وی ادامه داد: دشمن میژخواهد حجاب را به چالش بکشد لذا نیاز است با برخورد مناسب، مسئله حجاب مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه با تبریک هفته گرامیداشت معلم،با تاکید به اینکه پیامبر اسلام نیز معلم بودند، ادامه داد: مقام معلم یک مقام ارزشمند در دین اسلام است و به هیچ مسئله ای همچون علم و دانش توجه نشده است لذا معلمان تلاش کنند روش ومنش پیامبر را الگو خود قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد