Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:58:40 GMT

وزیر کشور مطالبات مردم روستای کندر را پیگیری کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۴۱۴۳

وزیر کشور مطالبات مردم روستای کندر را پیگیری کرد

ایسنا/البرز مطالبات مردم روستای کندر از توابع بخش آسارا شهرستان کرج روز پنجشنبه ۱۸ فرودین با وزیر کشور در میان گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی که به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به البرز سفر کرده با همراهی قاسم پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج در گلزار شهدای روستای کندر در جمع مردم این روستا به گاز رسانی به آن اشاره کرد و گفت: گاز رسانی به روستای کندر تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی افزود: تمام تلاش ما بر این است که اقداماتی از این قبیل انجام و اگر کمبودی نیز وجود دارد جبران و پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به شهید پرور بودن این روستا گفت: وجود این تعداد شهید در این روستا نشان می‌دهد که چقدر وابسته به انقلاب و مردم و نظام مقدس بوده و مردم اینجا میزبان خوبی برای این ثبات مقدس هستند.

وی گفت: انشالله  سالی پر از خیر و برکت برای همه باشد. ما خدمت مردم آمدیم که هم عرض سلام و ارادت خود را به مردم منطقه و روستای شهید پرور تجدید کرده و در جریان اوضاع و وضعیت قرار بگیریم.

در ادامه این دیدار مطالبات مردم این روستا در خصوص حریم جاده ای، کشاورزی، ساخت و ساز های غیر مجاز و ادامه گازرسانی با وزیر در میان گذاشته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احمد وحیدی استانی سیاسی روستای کندر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با آغاز هفته گرامیداشت کار و کارگر، مراسم اعطای نشان «اقتصاد مقاومتی» به واحد‌های تولیدی نمونه کشور با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم مرتضوی ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: کار و تولید عزت و اقتدار  مردم است. بیش از ۵ هزار نیرو در یک کارگاه تولیدی فعال هستند که بیش از نیمی از این جمعیت را زنان نخبه، تحصیل کرده و فعال تشکیل داده است.

وزیر کار گفت: از ۱۶ میلیون بیمه شده تامین اجتماعی در بخش کارگری، حدود ۳میلیون و ۷۹۰هزار  زن بیمه تامین اجتماعی هستند.

مرتضوی با توجه به جهش تولید با مشارکت مردم گفت: اساسا در حوزه اقتصاد اسلامی و اصول ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی اقتصاد دولتی، خصوصی وتعاونی تقسیم می شود که باید بالغ بر ۸۰درصد کل اقتصاد در دست بخش خصوصی باشد.

وی تصریح کرد: جهش تولید نیاز به تلاش دولت با مشارکت مردم دارد.

وزیر کار گفت: مانع زدایی از تولید و جلوگیری از مداخلات ادارات دولتی  از زنجیره تولید، از اقدامات مهم در راستای تحقق شعار سال است.جهش‌تولید بدون مشارکت مردم اجرایی نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروز مردم در عرصه های مختلف اقتصادی خوش درخشیدند و در راستای حفظ و ارتقاء تولیدات داخلی پیشتاز بوده اند.

پیگیری امنیت شغلی زنان هستیم

همچنین در این مراسم نرجس بختیار خلج مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان گفت: در دولت سیزدهم توجه به بانوان بیشتر شده است و به عنوان اولویت کاری وزارت کار قرار گرفته است.

وی گفت:کمیته مشاور زنان و خانواده در دولت سیزدهم تشکیل و امور مرتبط با این کمیته به طور جدی در حال پیگیری است.

خلج ادامه داد: این کمیته امنیت زنان در اشتغال در راستای ازدواج و فرزند آوری را  در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد