Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@05:27:19 GMT

تزریق حداقل ۲ دوز واکسن برای حضور در کلاس‌

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۷۹۲۸

تزریق حداقل ۲ دوز واکسن برای حضور در کلاس‌

براساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف، تزریق حداقل دو دوز واکسن برای حضور در کلاس‌های درس و استفاده از ماسک در تمام مدت حضور در دانشگاه الزامی است.

به گزارش مشرق، دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ با توجه به آغاز برگزاری کلاس‌های حضوری از روز شنبه ۲۰ فروردین‌ماه و پیرو اطلاعیه‌های قبلی، موارد زیر در خصوص شرایط برگزاری کلاس‌های حضوری بر اساس آخرین پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت به اطلاع می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکسن چند درصد ایمنی علیه سرخک ایجاد می‌کند

تزریق حداقل دو دوز واکسن برای حضور در کلاس‌های درس الزامی است. برای مشاهده‌ی وضعیت واکسیناسیون ثبت‌شده‌ی خود در سامانه‌ی آموزش به منوی «امور کارنامه> وضعیت تحصیلی و ریزنمرات دانشجو» مراجعه کنید. هرگونه مغایرت احتمالی را می‌توانید از طریق بخش «تماس با ما» در سامانه‌ی آموزش اطلاع دهید.

استفاده از ماسک در تمام مدت زمان حضور در کلاس الزامی است. استثنائاً مدرس درس می‌تواند در زمان تدریس (با رعایت فاصله مناسب با دانشجویان) از ماسک استفاده نکند.

به منظور رعایت فاصله‌گذاری مناسب، دانشجویان در کلاس‌های ساختمان ابن‌سینا و تالارها باید روی صندلی‌های شماره‌دار (همانند زمان برگزاری امتحانات) مستقر شوند.

به منظور فراهم آوردن امکان تهویه طبیعی، لازم است حداقل یکی از پنجره‌های کلاس در طول برگزاری کلاس باز باشد تا امکان گردش مناسب هوا در کلاس درس فراهم باشد.

دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده دست در ورودی ساختمان ابن‌سینا و تالارها تعبیه شده است. در ضمن سطوح دارای تماس مشترک به طور منظم توسط اداره خدمات دانشگاه ضدعفونی می‌شوند.

حضور کلیه‌ی افراد دارای علائم بیماری واگیر در دانشگاه ممنوع است. همکاران مرکز بهداشت دانشگاه ضمن نظارت بر این موضوع، پاسخگوی مراجعات دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه خواهند بود.

امیدواریم با همکاری تمام اعضای خانواده بزرگ شریف، بتوانیم فضایی سالم و شاداب برای از سرگیری فعالیت‌های حضوری در دانشگاه داشته باشیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت دانشگاه صنعتی شریف واکسن کرونا اطلاعیه وزارت بهداشت سلامت اخبار سلامتی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت حضور در کلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان ایرانی امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی در سراسر کشور در دانشگاه هایشان دست به تجمع خواهند زد.

درهمین راستا، معاونت آموزشی وزارت علوم در بخشنامه ای به تمامی دانشگاه ها اعلام کرد امروز یکشنبه کلاس های درسی دانشگاه ها جهت برگزاری تجمع برای حمایت از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ تعطیل شوند.

متن بخشنامه قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم به دانشگاه ها به شرح زیر است:

همان‌گونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به‌ویژه کشورهای آمریکایی و غربی براساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشردوستانه را رقم زدند و موج مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه روز یکشنبه نه اردیبهشت هزار و چهارصد و سه را از ساعت دوازده الی چهارده کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌نماید تا به‌همین مناسبت دانشگاهیان عزیز کشورمان با پرو با برپایی تجمعات گسترده پس‌از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معتاد به به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد