Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که بی پولی فدراسیون فوتبال اجازه نمی دهد این فدراسیون حق و حقوق دستیاران اسکوچیچ را بپردازد، یک خبرگزاری در اقدامی عجیب این مشکل را به ماجرای شهاب عزیزی خادم ربط داد و مدعی شد فدراسیون فوتبال حواسش به تیم ملی نیست و تمرکزش روی مجمع تعیین تکلیف شهاب عزیزی خادم است

درست در شرایطی که حامیان شهاب عزیزی خادم حمله به هیات رییسه فعلی را شروع کرده اند و در تلاش هستند فدراسیون فوتبال را در غیاب رییس معزول آن، ناتوان نشان بدهند، یک خبرگزاری در اقدامی عجیب پرداخت نشدن پاداش دو دستیار اسکوچیچ را به نا به سامانی فدراسیون فوتبال ربط داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، فدراسیون فوتبال این روزها دچار مشکل مالی است و این مشکل هم به مدیریت شهاب عزیزی خادم برمی گردد که با وعده درآمدزایی چند هزار میلیاردی به فدراسیون آمد اما غیر از جمع آوری اعانه هیچ دستاوردی از لحاظ مالی برای فدراسیون نداشت. در چنین شرایطی خبرگزاری مهر در اقدامی عجیب ناتوانی فدراسیون از پرداخت پاداش کریم باقری و وحید هاشمیان را نشانه اولویت نداشتن تیم ملی نزد مسئولان فدراسیون ربط داده است!

ابتدا مطلب منتشر شده در این خبرگزاری را بخوانید:

دراگان اسکوچیچ در حالی برنامه اردو و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران را طراحی کرده است که تکلیف دستیاران ایرانی او برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همچنان نامشخص است.
کریم باقری و وحید هاشمیان دستیاران سرمربی تیم ملی ایران در مسیر صعود به جام جهانی بودند که در کنار آنها مهرداد خانبان به عنوان آنالیزور نیز حضور داشت. از قرار معلوم فدراسیون فوتبال همچنان موفق به پرداخت دستمزد کامل مربیان داخلی تیم ملی نشده که همین موضوع با اعتراض باقری و هاشمیان روبرو شده است. دستیاران ایرانی اسکوچیچ پس از قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی قطر خواهان دریافت پاداش و مبلغ قرارداد خود شده‌اند اما پاسخ فدراسیون فوتبال در واکنش به این درخواست عجیب‌تر از قبل بوده است.
فدراسیون فوتبال ایران بی پولی را عامل اصلی عدم پرداخت مطالبات کادر فنی تیم ملی اعلام کرده و عنوان داشته تا زمانی که پول به آنها نرسد توان پرداخت این مبالغ را هم ندارد. منابع مالی در حالی در اختیار فدراسیون فوتبال قرار ندارد که این تیم با وجود صعود زودهنگام به جام جهانی قطر و مشخص شدن تکلیف همگروهی های خود در این تورنمنت همچنان موفق به بستن قرارداد برای بازی تدارکاتی با تیم‌های معتبر فوتبال دنیا نشده است.
به نظر می‌رسد دغدغه میرشاد ماجدی سرپرست و اعضای هیأت رئیسه دراسیون فوتبال همچنان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون برای تعیین سرنوشت شهاب الدین عزیزی خادم است و تیم ملی ایران همچنان اولویت نیست. ملی پوشان فوتبال ایران در گروه B رقابت‌های جام جهانی با تیم‌های انگلیس، آمریکا، برنده پلی آف اروپا (ولز یا برنده بازی اسکاتلند - اوکراین) بازی می‌کند.

شهاب عزیزی خادم در پی اثبات تخلف های 43 گانه اش از نگاه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، از ریاست فدراسیون عزل موقت شد و حالا مجمع باید تکلیف او را روشن کند. در چنین شرایطی تیم رسانه ای عزیزی خادم دست به عملیات گسترده ای زده تا روی اشتباهات فدراسیون عزیزی خادم سرپوش بگذارد. وارد کردن کریم باقری و وحید هاشمیان به ماجرای شهاب عزیزی خادم دقیقا همان چیزی است که تیم حامیان رییس معزول فدراسیون فوتبال می خواهد.

به نظر می رسد رسانه های ورزشی باید مراقب باشند ناخواسته در دام این تیم رسانه ای نیفتند.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر جزئیات بیماری سردار آزمون از زبان رسانه آلمانی برانکو: زمان فتح الله زاده از استقلال پیشنهاد داشتم؛ نمی‌ شود از قرمز به آبی رفت! افزایش عجیب حجم عضلات لوریس کاریوس در دوران سکونشینی آلفونسو دیویس: تصور کنید رونالدو باشید آن وقت مگوایر کاپیتان تیم باشد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریم باقری و وحید هاشمیان فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!