Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-29@07:07:40 GMT

PSG به سیم‌آخر زد؛ بزرگترین پاداش تاریخ برای امباپه

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۸۰۶۹

PSG به سیم‌آخر زد؛ بزرگترین پاداش تاریخ برای امباپه



ناصر الخلیفی حاضر شده برای حفظ کیلیان امباپه و ممانعت از انتقال او به رئال، مبلغی نجومی را به‌عنوان پاداش پرداخت کند.

به گزارش ورزش سه ، قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود.

پیش از این گفته می‌شد که این ملی‌پوش فرانسوی تصمیم نهایی خود را برای جدایی از این تیم و پیوستن به رئال مادرید گرفته اما به نظر می‌رسد که شرایط کمی به سود پی‌اس‌جی تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز گذشته بسیاری از منابع فرانسوی و افراد نزدیک به این بازیکن از احتمال تمدید قرارداد او با پاری‌سن‌ژرمن خبر دادند و امباپه نیز در مصاحبه‌ای در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد فصل آینده هم در پارک دو پرنس حضور داشته باشد؛ گفت که گزینه تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی کاملا محتمل است.

در همین رابطه امروز بی‌بی‌سی ادعای جدیدی را مطرح کرد مبنی بر اینکه باشگاه پاریسی به امباپه پیشنهادی دو ساله ارائه کرده و حاضر است در صورت پذیرش این پیشنهاد، به وی 180 میلیون یورو پاداش بدهد که بزرگترین پاداش تاریخ فوتبال به یک بازیکن جهت تمدید قرارداد است. دستمزد 50 میلیون یورو خالص در سال نیز برای امباپه در نظر گرفته شده با این حال بی‌بی‌سی گزارش داده که برای امباپه همچنان پیوستن به رئال در اولویت قرار دارد.

در مصاحبه اخیر، امباپه صحبت از مطرح شدن پارامترهایی جدید کرد که تصمیم گیری را برای او دشوار کرده که گویا منظور همین پاداش نجومی پی‌اس‌جی بوده است.

گی‌یم بالاگه، خبرنگار سرشناس اسپانیایی بی‌بی‌سی هم معتقد است که امباپه همچنان علاقه بسیاری به پیوستن به رئال مادرید دارد اما دوست دارد این باشگاه مبلغی بیشتر از آنچه پی‌اس‌جی به او پیشنهاد کرده پرداخت کند.

او در این‌باره گفت:« شاید شنیده باشید که امباپه در حال بررسی شرایط جدیدی است. بعضی مدعی شده‌اند که او تصمیم دارد در پی‌اس‌جی بماند. این شرایط جدید؟ این یعنی 150 میلیون یورویی که پی‌اس‌جی می‌خواهد به او بپردازد. او می‌خواهد که رئال مبلغ بیشتری را پرداخت کند و این باشگاه هنوز هم مقصد مورد علاقه او است. پای هیچ باشگاه دیگری در میان نیست.»

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران

باشگاه صنعت مس رفسنجان با فسخ دوجانبه قرارداد، به همکارى خودش با على عدنان بازیکن عراقى پایان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافق‌نامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

دیگر خبرها

  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • کشف بزرگترین ردپای دایناسور شکاری در تاریخ
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال