Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ وزیر راه و شهرسازی ‌در جریان سفر دو روزه به جزیره کیش از امضا دو سند همکاری ویژه جام‌جهانی با قابلیت تعمیم آن به دوران بعد از این رویداد بین ایران و قطر خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست از کیش، رستم قاسمی‌‌در نشست بررسی پتانسیل‌ها و برنامه‌ریزی‌های ایران برای پشتیبانی از جام جهانی با بیان اینکه در سفر رییس جمهور کشورمان به کشور قطر 14 سند همکاری مشترک بین دو کشور به امضا رسید که جام جهانی یکی از این محورهاست، اظهار داشت: این سفر دو روزه به کیش نیز در جریان مذاکره تلفنی رییس‌جمهور کشورمان با امیر قطر برنامه ریزی شده و در قالب آن دو سند همکاری ویژه جام‌جهانی با قابلیت تعمیم آن به دوران بعد از این رویداد بین طرفین امضا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش بینی می‌شود 500 هزار نفر از ایران برای تماشای بازی‌های جام جهانی به قطر سفر کنند که براساس توافق‌های صورت گرفته سعی می‌شود علاوه بر مسافران داخلی، گردشگرانی از خارج کشور و همچنین در صورت امکان شرایط حضور برخی تیم‌ها نیز فراهم شود.

قاسمی با بیان اینکه این پشتیبانی‌ها در سه بخش حمل و نقل هوایی، دریایی و اسکان مسافران داخلی و خارجی خواهد بود، عنوان کرد: اکنون در حال برنامه‌ریزی هستیم تا زمینه‌ای فراهم شود علاقه مندان و گردشگران خارجی در اوقات فراغت خود با سفر به ایران از جاذبه‌های کشورمان نیز بازدید کنند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: امروز همزمان با سفر وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر دو توافقنامه در حوزه حمل و نقل ریلی و هوایی برای برقراری خطوط پروازی و دریایی در دوران برگزاری جام جهانی و بعد از آن، به امضا می‌رسد.

براساس این گزارش، روزهای یکشنبه و دوشنبه 21 و 22 فروردین ماه، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و جاسم بن سیف السلیطی، وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر با حضور در جزیره کیش دیدارهای دوجانبه باهم خواهند داشت.

این وزرا در خصوص پشتیبانی ایران از برگزاری جام جهانی 2022 قطر از جمله راه‌اندازی خطوط منظم کشتیرانی بین بنادر دو کشور و توافق برای استفاده بیشتر خطوط هوایی تجاری قطر از آسمان ایران دیدار و گفت و گو خواهند داشت و تفاهمنامه هایی نیز امضا خواهند کرد.

همچنین بازدید از برخی جاذبه‌های گردشگری و زیرساخت‌های حمل و نقل کیش از دیگر برنامه‌های این وزرا در سفر به جزیره کیش است.

ش

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جام جهانی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)

علیرضا نیکبخت واحدی به مانند دوران بازی در دوران مربیگری هم نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند.

به گزارش ورزش ‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • راه آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است؛ افغانستان به دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • راه‌آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است/ افغانستان به‌دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا توسعه می‌یابد
  • توسعه خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا
  • وزیر صمت: خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا توسعه می یابد
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان