Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای روح‌الله نجابت گفت: جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها امروز، یکشنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ برگزار شد. در این جلسه ابعاد امنیتی واقعه حرم مطهر رضوی که منجر به شهادت دو تن از روحانیون شد و همچنین قتل دو روحانی اهل سنت در شهرستان گنبد، تشریح شد.

۱۶ فروردین فرد مهاجمی سه طلبه را در حرم رضوی با ضربات چاقو هدف قرار داد و در نهایت به همراه چهار همدست خود بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه معاون امنیتی وزارت کشور، معاونت اطلاعات نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت ارائه گزارش و تحلیل در خصوص ابعاد امنیتی وقایع اخیر حضور داشتند.

به گفته نجابت، در ابتدای جلسه دستگاه‌های اطلاعاتی اهداف و نیات متهم واقعه حرم مطهر رضوی و انگیزه ضارب را ارائه دادند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها اعلام کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی پس از ارجاع لایحه تشکیل سازمان اتباع خارجی جمع‌بندی خود را در قالب پیش‌نویس طرح ساماندهی اتباع خارجی ارائه کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد این پیش‌نویس جهت بررسی و ارائه پیشنهادات در اختیار نمایندگان و دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد تا در طول هفته آینده پیشنهادات ارائه شده جمع‌بندی شده و در کمیسیون مطرح و سپس مصوب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها حادثه تروریستی روحانی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد