Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از صدور دستور قضایی برای تعیین تکلیف ۲۰ هزار تن کاغذ وارداتی موجود در انبار‌های اطراف بندر شهید رجایی بندرعباس و ترخیص ۳ هزار تن از این کاغذ‌ها ظرف یک هفته خبر داد.

پس از کشف محموله بزرگ کاغذ وارداتی در یکی از انبار‌های اطراف بندر شهید رجایی بندرعباس، رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و جمعی از مسئولان قضایی و انتظامی با حضور در محل این انبار، به منظور تعیین تکلیف کالا‌های موجود تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی قهرمانی در جریان این بازدید با اشاره به سابقه نگهداری حدود ۳ هزار تن کاغذ وارداتی در این انبار، گفت: یکی از شرکت‌های بخش خصوصی با دریافت ارز دولتی و ترجیحی در سال ۱۳۹۸ حدود ۲ هزار تن از این کاغذ‌ها را وارد کرده و در ادامه بدون اخذ مجوز‌های لازم و به قصد سودجویی ۷۰۰ تن از آن را در بازار آزاد عرضه کرده است.

او گفت:: در پی گزارش ضابطان و کشف انبار مورد نظر، اداره کل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان به این موضوع ورود کرده و ضمن رسیدگی به تخلفات صورت گرفته توسط مسئولان این شرکت، آن‌ها را به اتهام احتکار و عرضه خارج از شبکه کالا به پرداخت ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه بر اساس اخبار و اطلاعات غیر رسمی در انبار‌های اطراف بندر شهید رجایی بندرعباس حدود ۲۰ هزار تن کاغذ وارداتی نگهداری می‌شود، گفت: دستورات ویژه‌ای در این مورد صادر شده است تا پس از بررسی دقیق موجودی انبار‌های مذکور، ضمن رسیدگی سریع به موضوع، اقدامات لازم برای تعیین تکلیف فوری کالا‌های موجود در این انبار‌ها صورت پذیرد.

قهرمانی گفت: پس از کشف احتکار صورت گرفته در این انبار، دستور توزیع کالا‌های موجود در آن، شامل بیش از ۳ هزار تن کاغذ وارداتی را صادر کرده و این محموله، ظرف یک هفته با قیمت مصوب دولتی تحویل نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد تا برای عرضه در شبکه توزیع، در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

او گفت: با توجه به گزارش مسئولان در خصوص مشکلات موجود برای حمل این محموله‌های بزرگ کاغذ وارداتی نیز تمهیدات لازم از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان برای تأمین کامیون‌های مورد نیاز برای بارگیری و ارسال این محموله‌ها به اقصی نقاط کشور اتخاذ شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادستان عمومی هزار تن کاغذ وارداتی بندر شهید رجایی استان هرمزگان تعیین تکلیف انبار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد