Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@18:08:02 GMT

دو رودخانه کن و وردآورد لایروبی شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۵۱۲۰

دو رودخانه کن و وردآورد لایروبی شدند

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا علی بخشی در این باره گفت: یکی از دلایل لایروبی رودخانه‌ها کاهش آلودگی زیست محیطی آب‌های سطحی و رفع نازیبایی شهری است، به همین منظور تمامی طول دو رودخانه وردآورد و کن از سوی عوامل اداره مسیل های این منطقه مورد پایش قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده پسماند اقدام به لایروبی مسیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: برخی از پسماندها که در رودخانه کن جمع آوری می‌شود از مناطق بالا دستی انتقال پیدا کرده است که جمع آوری آن باعث کاهش انتقال این پسماند از منطقه ۲۲ به مناطق پایین دستی شامل مناطق ۲۱ و ۱۸ خواهد داشت.

به گزارش مهر، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ همچنین گفت: بخشی از لایروبی رودخانه‌ها به شکل دستی و بخشی به شکل مکانیزه انجام می‌شود و در حال حاضر آب جاری بدون هیچ مانعی جریان دارد.

کد خبر 669349 برچسب‌ها منطقه ۲۲ شهردارى تهران مناطق شهری رودخانه مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۲۲ شهردارى تهران مناطق شهری رودخانه مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز

فرماندار نطنز از رشد دو برابری لایروبی قنوات در این شهرستان نسبت به دو سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، محمد ظریفی در بیان آمار و ارقام مربوط به لایروبی قنوات در شهرستان نطنز، اظهار داشت: مرمت و لایروبی قنوات در شهرستان نطنز در سال 1402 نسبت به دو سال قبل رشد سه برابری داشته است.

وی در بیان اهمیت قنوات و لزوم لایروبی آنان در شهرستان نطنز ابراز داشت: قنوات به عنوان رگ حیات منطقه از اهمیت ویژه و بسزایی برخوردار هستند و لایروبی و مرمت آن‌ها از اولویت‌های شهرستان نطنز است.

فرماندار شهرستان نطنز افزود: در سال یک هزار و 400 تعداد شش رشته قنات، مرمت و لایروبی شد و در سال 1401 تعداد 13 رشته قنات و در سال 1402 تعداد 20 رشته قنات مرمت شده است که رشد 1.6 برابری را نسبت به سال 1401 و رشد بیش از سه برابری را نسبت به دو سال قبل از آن نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: قنوات منابع ارزشمندی برای تأمین آب هستند که نباید به راحتی از دسترس خارج شوند و با مدیریت صحیح و مشارکت بهره برداران، همراهی دستگاه‌های ذی ربط و اجرای طرح‌های زیر ساختی نسبت به صیانت و نگهداری از آن‌ها اقدام شود.

فرماندار شهرستان نطنز ضمن اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف در لایروبی قنوات این شهرستان تاکید کرد: از همکاری ادارات مرتبط به ویژه اداره جهاد کشاورزی شهرستان نطنز و بسیج سازندگی و همراهی مردم در این موضوع، تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/804/

دیگر خبرها

  • رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • ارتفاعات سبلان برفی می‌شود
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد