Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-28@22:54:45 GMT

کشف نفت در میدان سردار جنگل و دریای خزر افتخار ایران است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۵۴۷۰

کشف نفت در میدان سردار جنگل و دریای خزر افتخار ایران است

معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در بازدید از سکوی امیرکبیر کشف نفت از سوی شرکت نفت خزر را جرو افتخارات کشور خواند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت خزر، روح‌الله سلگی، در این بازدید گفت: شرکت نفت خزر یک شرکت راهبردی و حاکمیتی در استان مازندران شناخته می‌شود و فعالیت‌ها و تجارب این شرکت در ساخت سکوی نیمه‌شناور امیرکبیر و کشف نفت در میدان سردار جنگل جزو افتخارهای کشور و استان مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از دستاوردهای حاصل‌شده با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در موضوع تولید داخلی تصریح کرد: استانداری مازندران با همه قوا در ایجاد هم‌افزایی و هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌ها برای تحقق اهداف شرکت نفت خزر در دستیابی به منابع غنی هیدروکربوری شمال کشور حمایت خواهد کرد.

معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: امیدوارم با توانمندی متخصصان داخلی و بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان با وجود دکل حفاری امیرکبیر به‌عنوان منحصربه‌فردترین سازه حفاری در آب‌های عمیق خزر بتوانیم ضمن سربلندی در این حوزه راهبردی، سبب تقویت اقتصاد کشور از مسیر کشف منابع و توسعه صنعت نفت و گاز در شمال کشور باشیم.

سلگی در پایان گفت: دستیابی به دانش حفاری در آب‌های عمیق و کشف نفت در دریای خزر از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت نفت خزر است که از سوی متخصصان داخلی انجام شد و امید است این روند در دولت سیزدهم با قدرت ادامه یابد.

 در این دیدار محمد ترابی، رئیس منطقه عملیاتی خزر، ضمن قدردانی از حضور هیئت استانی، اهداف و فعالیت‌های شرکت نفت خزر در سه استان شمالی کشور (مازندران، گیلان و گلستان) و دریای خزر را برای معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و فرماندار شهرستان بهشهر تشریح کرد.

شایان ذکر است بازدید از منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر و سکوی ایران امیرکبیر روز دوشنبه (۲۲ فروردین‌ماه) با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، علی‌اصغر میرزایی، سرپرست فرمانداری شهرستان بهشهر و مدیران شرکت نفت خزر برگزار شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: سکوی امیرکبیر استاندار مازندران شرکت نفت خزر امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران شرکت نفت خزر معاون سیاسی کشف نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امواج کوتاه در دریای خزر

هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر امروز شنبه ۸ اردیبهشت با موج کوتاه همراه است.

سرعت وزش باد امروز در نزدیک سواحل استان تا ۶ متر بر ثانیه پیش بینی می‌شود.

ارتفاع موج هم در این مدت تا ۰۵ متر برآورد می‌شود.

بزرگترین دریاچه جهان در این مدت برای فعالیت‌های دریایی مناسب خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • موج کوتاه در دریای خزر