Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بررسی پرونده مرتبط با نهاده‌های دامی در جلسه روز گذشته این کمیسیون خبر داد.

علی خضریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نشست روز گذشته کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این جلسه سیاست‌های کمیسیون اصل نود مبنی بر اصلاح در حوزه حکمرانی و برنامه‌هایی که برای تحقق این سیاست تعبیه شده، تشریح و بر لزوم هم‌افزایی ظرفیت نظارتی کمیسیون با دیوان محاسبات تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه این جلسه ضمن مرور اقدامات نظارتی کمیسیون اصل نود و دیوان محاسبات در دوره یازدهم و اهمیت همکاری فیمابین، نسبت به برداشتن گام‌هایی در جهت اصلاح فرایند بررسی شکایات و نظارت‌ها در کنار مساله تفریغ بودجه به عنوان ماموریت ذاتی دیوان محاسبات برنامه‌ریزی شد تا با سرعت بخشیدن به امورات بتوان در حوزه نظارتی ایجاد هم‌افزایی کرد.

خضریان ادامه داد: همچنین مقرر شد کمیسیون اصل نود و دیوان محاسبات پروژه‌های مشترکی در موضوعات مختلف مانند تولید دانش بنیان یا اصلاح ساختار بودجه انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس ۹۰ به بررسی پرونده مرتبط با نهاده‌های دامی در ادامه نشست روز گذشته اشاره کرد و گفت: مسئولان گمرک، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها برای این موضوع در جلسه حاضر و گزارش‌هایی را ارایه کردند، مسئولان نام برده همچنین از افزایش ذخایر استراتژیک کشور از جمله جو، کنجاله سویا و گندم نسبت به سال گذشته خبر دادند که لازم است حفظ شود.

وی یادآور شد: در مورد واردات کالاهای فاسد شدنی مانند دارو یا تجهیزات پزشکی و یا برخی کالاهای اساسی نیز مقرر شد هماهنگی بیشتری بین دستگاه‌های ذی‌ربط برقرار شود، چرا که با توجه به گرانی برخی کالاها و نرخ ارز، نگهداری آنها در گمرک آسیب‌هایی را خواهد داشت.

خضریان تصریح کرد: با توجه به جمع‌بندی صورت گرفته قرار شد در مورد اتصال برخط سامانه بازارگاه به سامانه تجارت و گمرک، سقف زمانی از طرف گمرک مشخص و اعلام شود. همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس قرار شد اشکالاتی که در نحوه توزیع نهاده‌های دامی بین تولیدکنندگان هست را بررسی و به کمیسیون ارایه کند.

کد خبر 568090

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی خضریان علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ شورای اسلامی سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیسیون اصل نود نهاده های دامی دیوان محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد

یلماز تونج گفت: «مقامات اسرائیلی که مرتکب جنایات جنگی، تجاوز، کشتار کودکان و نسل کشی شده اند، از جمله [بنیامین]نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، باید به دادگاه معرفی شوند.

به گزارش شبکه تی آر تی ترکیه، تونج گفت: نمی‌توان کشوری را که تصمیمات و قوانین سازمان‌های بین المللی را نادیده می‌گیرد، حقوق بشر را نقض می‌کند و به طور سیستماتیک این نقض‌ها را انجام می‌دهد، دولت نامید. اسرائیل تقریباً یک قرن است که مانند یک سازمان تروریستی عمل می‌کند. 

وی افزود که ترکیه به دفاع از ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی "در هر پلت فرم" ادامه خواهد داد.

پیشتر، متین کولونک، وکیل دادگستری و از وکلای حزب عدالت و توسعه ترکیه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما به عنوان نمایندگان شهروندان باوجدان جمهوری ترکیه در دادگاه کیفری بین المللی لاهه علیه هیتلر قرن بیست و یکم شکایت کردیم. نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، باید به خاطر نسل کشی که در نوار غزه و تمام جنایاتی که علیه بشریت مرتکب شده محاکمه شود.» 

نوار غزه پس از ۷ اکتبر شاهد حملات خشونت آمیز رژیم صهیونیستی بوده است. این حملات شهادت بیش از ۳۴ هزار فلسطینی را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند