Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@03:04:54 GMT

جزییات فرود اضطرای هواپیمای شرکت آتا در کیش

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۲۱۳۸

جزییات فرود اضطرای هواپیمای شرکت آتا در کیش

به گزارش صدای ایران منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان دقایقی پیش در اصفهان  پیرامون فرود اضطراری هواپیمای شرکت آتا به مقصد تهران در فرودگاه اصفهان اظهار داشت: هواپیمای شرکت هواپیمایی آتا نوع MD۸۳ با پرواز شماره ۵۷۱۳  از مبدا کیش به مقصد تهران، شامگاه سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ طی فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی پیرامون علت این فرود اضطراری افزود: این هواپیما در ساعت  ۲۳:۳۵ محلی در فاصله ۴۰ مایلی  اصفهان به دلیل از دست دادن یکی از موتورها اعلام وضعیت اضطرار نموده که به دنبال آن در ساعت ۲۳:۵۵ دقیقه در فرودگاه اصفهان به زمین نشسته است. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: تعداد مسافران این هواپیما ۱۷۴ نفر بوده است که خوشبختانه به موجب فرود موفق و به موقع این هواپیما در فرودگاه اصفهان با سانحه و اتفاق ناگوار برای مسافران مواجه نشده است.

وی خاطر نشان کرد: مقرر گردید به دنبال ارایه خدمات به مسافران شرایط برای پرواز آنها به مقصد تهران فراهم شود، همچنین فرودگاه اصفهان جانشین فرودگاه تهران در حوادث و سوانح تعیین شده است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: هواپیمای شرکت آتا فرود اضطراری کیش فرودگاه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند

سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: با توجه به شرایط جوی همه پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز برقرار هستند.

او با بیان اینکه تا کنون هیچ پروازی لغو نشده افزود:، اما لازم است که مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه، از وضعیت پرواز خود اطمینان حاصل کنند.

مسافران می‌توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت پرواز خود با شماره ۱۹۹  تماس حاصل فرمایند.

طی ۲ روز گذشته استان خوزستان صحنه بارش‌های بی نظیر و بی سابقه در اردیبهشت بوده که برخی از آن به عنوان «شگفتانه بهاری آسمان» یاد می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حادثه دلهره آور یک هواپیما هنگام فرود (فیلم)
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • حادثه برای یک هواپیما در هنگام فرود + فیلم
  • (ویدئو) لحظه فرود اضطراری یک هواپیما در ساحل
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • تیک آف بارانی هواپیما در فرودگاه کرمانشاه
  • فرود آمدن جالب هواپیمای جنگی بر روی برج العرب دبی + فیلم