Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@23:29:00 GMT

بارش‌های پراکنده در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۵۳۸۲

بارش‌های پراکنده در خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی طی دو روز آینده عبور سامانه ناپایداری را از روی استان نشان می‌دهد که سبب رگبار‌های بهاری پراکنده و نقطه‌ای همراه با رعدوبرق بویژه در مناطق شمالی و شرقی، جنوب غربی و مرکزی استان خواهد شد. بارش‌های پراکنده در خوزستان

محمد سبزه زاری افزود: در این ایام وزش بادها، متوسط همراه با تندباد‌های لحظه‌ای خواهد بود و احتمال وقوع گرد و خاک محلی و همرفتی در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا اوایل هفته آینده شمال خلیج فارس نیمه مواج خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۳۸.۲ و دهدز با ۱۵.۶ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند.

همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۳۸.۲ و ۱۵.۶ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان گفت: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی، مناطق مرتفع شرقی، شمال شرقی، شرقی و شمالی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی تاثیرات سامانه بارشی به تناوب تا اواخر روز شنبه بر روی استان مشاهده می شود که سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط همراه با تندباد لحظه ای خواهد شد.

وی افزود: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود. همچنین ریزش تگرگ نیز در بعضی مناطق دور از انتظار نیست. روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد، ادامه داد: شمال خلیج فارس نیز تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

سبزه‌زاری تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۳۸.۲ و ایذه با ۱۳.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۶.۵ وحداقل به ۲۳.۴ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

کد خبر 749435

دیگر خبرها

  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • پایان هفته بارانی برای کرمان