Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مانند همیشه، سخنگوی ستاد ملی کرونا به جای حضور در جمع خبرنگاران، با انتشار چند توییت، سرفصل مطالب مطرح شده در نشست ستاد ملی کرونا را اعلام کرد!
به گزارش «تابناک»، دکتر عباس شیراوژن در صفجه شخصی خود در توییتر نوشت، چکیده مسائل مطرح شده در جلسه امروز (۲۷فروردین) ستاد ملی کرونا را بدین شرح اعلام کرد:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش مختصری در تعداد بیماران داریم که الزاماً پیش بینی کننده ‎موج جدید بیماری نیست. مرجع رسمی اعلام موج جدید بیماری ‎ستاد ملی کرونا و ‎وزارت بهداشت است. اظهار نظر‌های کارشناسی مردم را نگران نکند.

۲. نگرش و استقبال نسبتاً مثبت مردم و خانواده‌ها از حضوری شدن آموزش ‎مدارس و ‎دانشگاه‌ها؛ آموزش در همه مدارس و دانشگاه‌ها بدون هیچ استثنایی باید ‎آموزش حضوری باشد.

۳. رتبه ۱۲ کشورمان در مطالعات و تحقیقات با موضوع کرونا؛ موفقیت مناسب کشورمان در مدیریت موج اخیر بیماری در مقایسه با کشور‌های پیشرفته دنیا از نظر تعداد کمتر فوتی‌ها و دوره زمانی کوتاه‌تر

۴. ایجاد امکان ‎صادرات واکسن مازاد بر نیاز فعلی و آینده برای تولید کنندگان داخلی و اعلام آمادگی اعزام نیرو‌های درمانی و ارسال واکسن به کشور ‎چین در صورت اعلام نیاز

۵. امکان برگزاری مراسم ‎شب‌های قدر، راهپیمایی ‎روزقدس و نماز ‎عید فطر در اماکن باز و غیر مسقف با رعایت فاصله‌گذاری و شیوه نامه‌های بهداشتی

۶. در اماکن مسقف: در شهر‌های ‎قرمز ۳۰ درصد ظرفیت، شهر‌های ‎نارنجی ۵۰ درصد و شهر‌های ‎زرد ۷۰ درصد ظرفیت و شهر‌های ‎آبی بدون محدودیت ظرفیت و رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه‌های بهداشتی

۷. مردم عزیز نسبت به تزریق ‎نوبت سوم واکسن اقدام نمایند. در آینده نزدیک کلیه خدمات مشروط به استعلام از سامانه ‎ایران من مانند تهیه بلیط و تردد بین شهری منوط به تزریق سه نوبت واکسن خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز چهاردهم رمضان میانکاله ستاد ملی مقابله با کرونا شیراوژن ویروس کرونا چین دوز سوم شب های قدر روز قدس ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز چهاردهم رمضان میانکاله ستاد ملی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس ستاد انتخابات استان مازندران در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور دکتر نوری استاندار مازندران برگزار شد با بیان اینکه انتخابات مرحله دوم در قائم شهر برای رقابت ۲کرسی در خانه ملت با ایجاد ۴۰۸ شعبه برگزار می‌شود یادآور شد: انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری بصورت تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه قائم شهر برگزار خواهد شد.

عزیززاده گرجی به آمادگی ستاد انتخابات استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر اشاره کرد و گفت: صندوق‌های الکترونیکی دریافت شد و آموزش‌های لازم در حال ارائه به مسئولان اجرایی است.

وی از هماهنگی با صدا و سیمای مرکز مازندران برای ضبط تبلیغات کاندیدا‌های حوزه انتخابیه قائم شهر خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات در این حوزه انتخابیه اندیشیده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه ۴۳.۵ درصد مازندرانی‌ها در دور اول انتخابات سال گذشته رأی دادند، گفت: تمامی افرادی که در دیگر حوزه‌های انتخابیه رأی ندادند و افرادی که در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند فقط می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: تبلیغات از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۷صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر نیز مشخص شدند، گفت: سلامت انتخابات بسیار مهم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود میدانیم.

رییس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه هزار و ۴۵۳ نفر در دور اول برای کسب کرسی در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کردند اظهار کرد: ۷۴۸ نفر ثبت نام نهایی کردند.

وی با بیان اینکه انتخابات در ۹حوزه انتخابیه استان برگزار شد، افزود: ۵۲۲ نفر در هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند و نهایتا هیات نظارت استان ۳۷۸نفر را از این تعداد تایید و در نهایت شورای نگهبان ۳۳۲نفر را تایید نهایی اعلام کرد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه هشت حوزه انتخابیه استان در دور اول نمایندگان خود را شناخت، گفت: حوزه انتخابیه قائم شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی با ۵ فرمانداری نیز به دور دوم کشیده شده است.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای و ۵۹ شعبه انتخابیه اصلی و فرعی در استان فعال بوده ادامه داد: ۳۰ هزار نفر مستقیم در هیات اجرایی برای برگزاری انتخابات فعالیت داشتند که مجموعا ۶۰ هزار نفر در حوزه‌های مختلف برای برگزاری انتخابات استوار بر چهار راهبرد کلیدی مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت فعالیت نمودند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه برای انتخابات خبرگان رهبری نیز در مازندران ۲۲نفر نام نویسی کردند، افزود: ۵ نفر از این تعداد تایید شدند و با آرای مردم استان چهار نفر راهی مجلس خبرگان شدند.

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی