Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@07:03:40 GMT

آلوارو موراتا: از حضور در یوونتوس خوشحالم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۲۳۰۸

مهاجم اسپانیایی یوونتوس می گوید از حضور در این تیم رضایت دارد.

آلوارو موراتا می گوید در صورت کسب قهرمانی با یوونتوس در مسابقات این فصل خوشحال تر می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از DAZN، آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس در سال 2020 به طور قرضی از اتلتیکومادرید به یوونتوس پیوست و تابستان گذشته این قرارداد را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر سران یوونتوس هنوز در مورد دائمی کردن قرارداد این بازیکن تصمیم نگرفته اند و گفته می شود به دنبال کم کردن هزینه از قبل توافق شده برای دائمی کردن حضور موراتا هستند. حال مهاجم اسپانیایی در گفتگو با DAZN گفته است که از حضور در تورین رضایت دارد. او در این باره گفت: 

در یوونتوس هر کس برای آینده خودش بازی می کند. چه در تمرینات و چه در مسابقات. صفی طولانی برای آمدن به اینجا وجود دارد و طبیعی است که در هر بازی شما را قضاوت کنند. با تمام وجود تلاش می کنم تا برای هم تیمی ها و هواداران برنده شوم. از حضور در اینجا خوشحالم. پسرانم هر روز صبح از من می خواهند سرود باشگاه را برایشان بخوانم. خوشحالم ولی اگر یک جام قهرمانی به دست بیاورم خوشحال تر خواهم بود.

موراتا در مسابقات این فصل 11 گل زده است. 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر مهدوی کیا: اگر صعود به المپیک سخت نبود 40 سال طول نمی کشید پخش ترانه قمرالملوک وزیری به جای سرود ملی ایران! استوری جنجالی کیلیان ام باپه؛ یوونتوسی ها به تکاپو افتادند جرارد پیکه و بارسلونا سوژه شوخی باشگاه اسپارتاک مسکو شدند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ناچو با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه تصمیم برای ارائه پیشنهاد جدید به او داشته باشند و این بازیکنان به دنبال جدایی از رئال برای داشتن فرصت بازی بیشتر در فصل آینده است.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده بودند که این بازیکن از شرایطی که در رئال دارد راضی نیست و به همین دلیل در فکر جدایی است تا در سال‌های پایانی فوتبالش بتواند دقایق بیشتری را در میدان حضور داشته باشد.

پیش از این گفته شده بود که مقصد احتمالی این مدافع اسپانیایی آمریکا و لیگ فوتبال این کشور خواهد بود اما حالا به نظر می‌رسد که حداقل یک باشگاه اروپایی هم شرایط او را زیر نظر دارد و به زودی مذاکرات را آغاز خواهد کرد.

رادیو کوپه خبر داده است که مدیران لورکوزن و رابی علاقه بسیار زیادی به همکاری با ناچو دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت رایگان و به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی او در این زمینه چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • خوشحالم کلوپ رفت: قدبلند با دندانهای خیلی سفید!‏
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است